//

Synchronisatieproblemen met iTunes

Synchronisatieproblemen met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Sinds kort heb ik een MacBook gekocht maar ik heb sindsdien nog geen enkele vollédig geslaagde synchronisatie kunnen uitvoeren. Hier zijn enkele problemen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-11, 22:34
mathiepe mathiepe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Gent
Berichten: 2
Standaard Synchronisatieproblemen met iTunes

Hallo!

Sinds kort heb ik een MacBook gekocht maar ik heb sindsdien nog geen enkele vollédig geslaagde synchronisatie kunnen uitvoeren. Hier zijn enkele problemen die ik ondervind:
- soms krijg ik deze melding, andere keren dan weer niet;
- voice-memo's worden helemaal niet gekopieerd naar de iTunes bibliotheek (en dit is nog geen énkele keer gelukt);
- via iPhone aangekochte muziek wordt niet (altijd) overgezet naar de iTunes bibliotheek.

Voor het overige verloopt de synchronisatie en dergelijke vlot (apps (en app-bestanden), contacten, foto's overzetten,...).

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Thanks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 16:36
mathiepe mathiepe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Gent
Berichten: 2
Standaard

Als ik de iPhone nu gewoon reset en terugzet naar de fabrieksinstellingen, dan ben ik al mijn opnames die nog niet gesynchroniseerd zijn naar iTunes ook kwijt...want anders had ik dat al lang gedaan.

Ondertussen ben ik nu ook al mijn foto's kwijt bij het synchroniseren van een nieuwe map. Die synchronisatie tussen iTunes en iPhone is zo rot als het groot is...
Reageren

Labels
iphone 3gs, itunes, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi synchronisatieproblemen itunes PVD66 iTunes 2 09-07-12 09:45
Windows: itunes maakt verbinding met itunes store na update 10.5 cheekyboy iTunes 5 16-04-12 23:05
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 23:22
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Synchronisatieproblemen na update itunes robbiedobbie iTunes 9 10-04-10 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.