//

Spuugzat met Apple en Itunes

Spuugzat met Apple en Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een een Nokia gehad drama betreft spullen erop zetten en nog meer drama met geheugen. Daarna een android na nog geen negen maanden was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-11-11, 10:52
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Heb een een Nokia gehad drama betreft spullen erop zetten en nog meer drama met geheugen.
Daarna een android na nog geen negen maanden was ik daar compleet klaar mee.
Updates worden enkel gemaakt voor de nieuwe modellen wil je wel al een nieuwe versie erop dan moet je dit via een alternatieve weg doen.
Apple daarintegen maakt up dates vooral hun modellen die nog leverbaar zijnet een groot verschil.

Dus eigenlijk heeft alles zijn voor en nadelen ti's maar net wat je wil en of je kwaliteit wil of niet....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-11-11, 12:28
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Dus eigenlijk heeft alles zijn voor en nadelen ti's maar net wat je wil en of je kwaliteit wil of niet....
Haha waarschijnlijk betreft het hier onkunde van de kennelijk geschoolde topic opener. Of het is een trol, wat ik ook niet uitsluit.
  #23  
Oud 22-11-11, 12:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Haha waarschijnlijk betreft het hier onkunde van de kennelijk geschoolde topic opener. Of het is een trol, wat ik ook niet uitsluit.
Als een academisch geschoolde ingenieur iTunes en een iPhone niet aan de praat krijgt moeten we ons dan geen zorgen gaan maken over het universitaire niveau in Nederland
  #24  
Oud 22-11-11, 13:43
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als een academisch geschoolde ingenieur iTunes en een iPhone niet aan de praat krijgt moeten we ons dan geen zorgen gaan maken over het universitaire niveau in Nederland
TU Delft is toch niet hetzelfde als INHolland? Als zelfs iemand met een universitaire opleiding de iPhone niet kan bedienen heeft Apple de plank flink misgeslagen: het doel was toch een telefoon die iedereen kan bedienen zonder dat er een handleiding bij nodig is?
  #25  
Oud 22-11-11, 13:59
dutchduc dutchduc is offline
• iOS 13.5
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 91
Standaard

Als iemand alleen stoom wil afblazen over iTunes snap ik niet waarom zelfs zijn gevolgde studie wordt bekritiseerd.
Even registreren om dit te doen kan ik wel begrijpen hoor.

Ik ben een apple fan, maar ik ben het met de topic starter eens dat iTunes een zeer ongebruiksvriendelijk programma is.
Met behulp van dit forum en Google los ik mijn problemen wel op. Maar het blijft een dramatisch programma. Maar ja ik heb het ook niet verder dan MBO geschopt...........
__________________
Ciao
Jeroen
  #26  
Oud 22-11-11, 14:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Als iemand alleen stoom wil afblazen over iTunes snap ik niet waarom zelfs zijn gevolgde studie wordt bekritiseerd.
Even registreren om dit te doen kan ik wel begrijpen hoor.
Omdat die "iemand" zijn opleiding zelf aanbrengt als argument in de discussie. Daar heeft niemand om gevraagd. Het is op dit forum nog steeds niet verplicht om je diploma's voor te leggen in een topic

Citaat:
ik zit nml al 50 minuten te updaten, ik geen idee wat er gebeurt, de afgelopen 15 minuten worden iPhone Apps "teruggezet",teruggezet?, ik heb daar niet om gevraagd, ik heb geen idee waarom etc.
Toch ben ik afgestudeerd Ir. (TU-Delft),
  #27  
Oud 22-11-11, 14:26
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Als iemand alleen stoom wil afblazen over iTunes snap ik niet waarom zelfs zijn gevolgde studie wordt bekritiseerd.
Even registreren om dit te doen kan ik wel begrijpen hoor.

Ik ben een apple fan, maar ik ben het met de topic starter eens dat iTunes een zeer ongebruiksvriendelijk programma is.
Met behulp van dit forum en Google los ik mijn problemen wel op. Maar het blijft een dramatisch programma. Maar ja ik heb het ook niet verder dan MBO geschopt...........
Meneer opent een topic om zijn ongenoegen te uiten over iTunes. Prima. Wil hier verder niet mee geholpen worden. Vreemd. Waarom dan een topic openen?

Dat zijn studie hierbij werd betrokken heeft meneer een beetje aan zichzelf te danken zoals in het citaat hierboven.
  #28  
Oud 22-11-11, 14:55
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

50% is niet verder gekomen als de lagere school. En zie hier al deze mensen hebben hun AaaiiPhone prima aan de praat gekregen. Ik ga me echt zorgen maken over de studies in Nederland. Vroeguh was het tenminste nog Vakmanschap waar iemand op be-oordeeld werdt inplaats van een fotografisch geheugen.

On topic:
Overigens als je Itunes niet aanstaat er zijn alternatieven ! (Al dan niet met JB of niet)
  #29  
Oud 22-11-11, 14:55
samsungapple samsungapple is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Met een non-JB iPad / iPhone heb je *geen* iTunes nodig om bestanden over te zetten.

Download Goodreader of iStorage (elk $5) en je kunt via een webintsrface resp. webdav bestanden gewoon via Wi-Fi uitwisselen.
Muziekbestanden kun je gewoon in beide apps pleuren en afspelen zonder iTunes geneuzel, net als op iedere niet-Apple mp3 speler.

Verder is er nog iPhone Explorer (Windows en Mac, gratis) daarmee kun je (via USB) *alle* bestanden in de app folders uitwisselen ook *zonder* JB.

Ik heb dit zonder problemen gebruikt nog voordat ik een jailbreak had.
Ik gebruik iTunes helemaal nooit ook niet op mijn Mac.

Maar ik geef toe ik ben zeer blij met mijn Galaxy S2 die toch wel meer kan.
  #30  
Oud 22-11-11, 15:46
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Standaard

Deels ben ik het wel eens met de TS.

Hoe fijn de iPhone is, hoe waardeloos iTunes is. Ik ben ontzettend wijs met m'n iPhone 4. Maar ik probeer het koppelen met iTunes te beperken tot.... nooit? Verschrikkelijk is dat!

Ik luister geen muziek op m'n iPhone, waarom... Omdat ik het niet voor elkaar krijg mijn eigen muziek (via andere wegen dan iTunes gekocht) er op een simpele manier op te krijgen.

M'n hele harde schijf vol met backups, muziek welke al op m'n PC staat alleen maar via een ingewikkelde manier op de iPhone te krijgen. Wil je het verwijderen van je iPhone... moet je iets met synchronisatie uit zetten....

Maarrrrrr..... We kunnen wel via Wi-Fi synchroniseren tegenwoordig!!! Yes, draadloos.... NOPE! Je moet wel je iPhone aan het lichtnet hebben... Dus hoezo draadloos!

Zoals ook al aangegeven, m'n iPhone 4 ben ik ontzettend tevreden mee!
  #31  
Oud 22-11-11, 15:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Number Bekijk bericht
Je moet wel je iPhone aan het lichtnet hebben... Dus hoezo draadloos!
Dat heeft Apple heel speciaal gedaan om te vermijden dat je op dit forum de zevenhonderachtenzestigste post moet plaatsen over de "slechte batterijduur"
  #32  
Oud 22-11-11, 15:53
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Number Bekijk bericht
...

Ik luister geen muziek op m'n iPhone, waarom... Omdat ik het niet voor elkaar krijg mijn eigen muziek (via andere wegen dan iTunes gekocht) er op een simpele manier op te krijgen.

...
Je gedownloade muziek van "andere bronnen" gewoon slepen naar iTunes en syncen met je iPhone.

Maak gewoon een nieuwe afspeellijst aan waarin je al je gedownloade albums zet die je op je iPhone wil en die afspeellijst vink je aan voor je gaat syncen.

Simpeler kan haast niet.
  #33  
Oud 22-11-11, 16:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samsungapple Bekijk bericht
Verder is er nog iPhone Explorer (Windows en Mac, gratis) daarmee kun je (via USB) *alle* bestanden in de app folders uitwisselen ook *zonder* JB.
Hoe doe jij dat dan?

Volgens mij kun je pas bij *alle* bestanden in de App folders *met* een JB...

(en een heel beperkte selectie *zonder* JB)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #34  
Oud 22-11-11, 16:24
lordoftheflatbush lordoftheflatbush is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard USB drive iPhone/iPad

Hallo, er is wel een usb drive voor de iPhone/iPad. Hiermee kan je bestanden uitwisselen tussen PC/Mac en iPad/iPhone.
Ik heb de grootste versie en erg handig in gebruik: http://www.photofast.tw
Nog makkelijker is gewoon Dropbox gebruiken....
Ik gebruik NOOIT iTunes voor het overzetten van bestanden.
  #35  
Oud 22-11-11, 16:27
EwingNL EwingNL is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Je gedownloade muziek van "andere bronnen" gewoon slepen naar iTunes en syncen met je iPhone.

Maak gewoon een nieuwe afspeellijst aan waarin je al je gedownloade albums zet die je op je iPhone wil en die afspeellijst vink je aan voor je gaat syncen.

Simpeler kan haast niet.
En mocht je moeite hebben met de 'tags' waardoor albums niet goed in Itunes komen, dan is dit misschien een handig programma om de boel in het juiste format te krijgen: Mp3tag - the universal Tag Editor (ID3v2, MP4, OGG, FLAC, ...).
Alleen bij verzamelalbums dien je nog handmatig in Itunes in te stellen dat alle nummers tot dezelfde selectie behoren.

Ik vind Itunes overigens ook een matig programma. Ben echter wel een muziekbibliotheek aan het aanleggen op mijn mediaspeler, keurig in Itunes format, zodat ik deze ook hiermee kan koppelen. En heel stiekem begin ik het nu wel een klein beetje mooi/leuk te vinden....
  #36  
Oud 22-11-11, 17:03
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

We mogen het dan vreemd / overdreven vinden dat TS zich registreert op dit forum, om zijn gal te spuwen over iTunes en de iPhone.... Aan de reacties te zien, geeft toch wel aan dat dit een gevoelig item is.

Ik kreeg laatst ook een advies vraag van een kennis over welke smartphone. Zij had een oude Windows mobile waar ze zeer ontevreden over was. Toch viel een iPhone af, vanwege de afhankelijkheid van iTunes.
Dat argument is sinds iOS 5 wel een stuk minder geworden. Foto's kon je al importeren met Explorer/verkenner in Windows. Email agenda contacten kon ook al 'in de cloud', alleen muziek synchroniseren kan niet zonder iTunes.

En tja, wat mensen met office bestanden willen bewerken op een iPhone snap ik niet zo (iPad ook niet) en lezen kan gewoon direct uit de diverse programma als mail, dropbox of andere document beheer app.
  #37  
Oud 22-11-11, 17:19
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
We mogen het dan vreemd / overdreven vinden dat TS zich registreert op dit forum, om zijn gal te spuwen over iTunes en de iPhone.... Aan de reacties te zien, geeft toch wel aan dat dit een gevoelig item is.
Dan heb je de reacties waarschijnlijk niet goed doorgelezen.. dat iTunes buiten OSX een draak van een programma kan zijn wordt nergens ontkent. Maar het lijkt er gewoon op de dat de opener uit is op sensatie en onrust.
  #38  
Oud 22-11-11, 22:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Maar het lijkt er gewoon op de dat de opener uit is op sensatie en onrust.
Mocht dat zo zijn: gewoon negeren.

De info die andere leden posten is voldoende waardevol om hier (nog) geen slotje op te doen.
  #39  
Oud 22-11-11, 22:29
eesee eesee is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broodbaffer Bekijk bericht
Dat je hier komt posten omdat iPhone en iPad zuigen is beetje zonde vind je niet?

Misschien zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad en jou misschien ook wel willen helpen.
ter verduidelijking,
de IPhone 3gs is van mijn vriendin,
die komt er helemaal niet uit , dus mag ik het doen.
eigenlijk ben ik een galante ridder in nood,
bedankt Apple dat ik mijn mannelijkheid kan bewijzen door lastige Apple problemen te lijf te gaan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:33 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als een academisch geschoolde ingenieur iTunes en een iPhone niet aan de praat krijgt moeten we ons dan geen zorgen gaan maken over het universitaire niveau in Nederland
kom op zeg, een uur bezig zijn met een update tssss
voorheen met Samsung en Nokia nooit last gehad.
mijn probleem is het keurslijf van Itunes. ik wil zelf bestanden makkelijk er op en eraf kunnen halen.
als ik mensen zie worstelen met een iPad, tsss, iPad gebruikers zijn collectief in deniel""

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:34 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
TU Delft is toch niet hetzelfde als INHolland? Als zelfs iemand met een universitaire opleiding de iPhone niet kan bedienen heeft Apple de plank flink misgeslagen: het doel was toch een telefoon die iedereen kan bedienen zonder dat er een handleiding bij nodig is?
Precies!
de apps zijn ontstaan doordat veel zaken niet goed werkten, weten jullie dat nog?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc Bekijk bericht
Als iemand alleen stoom wil afblazen over iTunes snap ik niet waarom zelfs zijn gevolgde studie wordt bekritiseerd.
Even registreren om dit te doen kan ik wel begrijpen hoor.

Ik ben een apple fan, maar ik ben het met de topic starter eens dat iTunes een zeer ongebruiksvriendelijk programma is.
Met behulp van dit forum en Google los ik mijn problemen wel op. Maar het blijft een dramatisch programma. Maar ja ik heb het ook niet verder dan MBO geschopt...........
Dank je voor je begrip!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Omdat die "iemand" zijn opleiding zelf aanbrengt als argument in de discussie. Daar heeft niemand om gevraagd. Het is op dit forum nog steeds niet verplicht om je diploma's voor te leggen in een topic
Ja je hebt helemaal gelijk,
het was ondoordacht en emotioneel van mij om mijn universitair denk- en werk niveau in de strijd te werpen. Het voorkomt toch wel enige twijfel in mijn capaciteiten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EwingNL Bekijk bericht
En mocht je moeite hebben met de 'tags' waardoor albums niet goed in Itunes komen, dan is dit misschien een handig programma om de boel in het juiste format te krijgen: Mp3tag - the universal Tag Editor (ID3v2, MP4, OGG, FLAC, ...).
Alleen bij verzamelalbums dien je nog handmatig in Itunes in te stellen dat alle nummers tot dezelfde selectie behoren.

Ik vind Itunes overigens ook een matig programma. Ben echter wel een muziekbibliotheek aan het aanleggen op mijn mediaspeler, keurig in Itunes format, zodat ik deze ook hiermee kan koppelen. En heel stiekem begin ik het nu wel een klein beetje mooi/leuk te vinden....
Dank je voor de tip! dat werkt ook met 2 iPods en een iPhone op 1 PC?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:41 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Meneer opent een topic om zijn ongenoegen te uiten over iTunes. Prima. Wil hier verder niet mee geholpen worden. Vreemd. Waarom dan een topic openen?

Dat zijn studie hierbij werd betrokken heeft meneer een beetje aan zichzelf te danken zoals in het citaat hierboven.
ter verduidelijking,
de IPhone 3gs is van mijn vriendin,
die komt er helemaal niet uit , dus mag ik het doen.
zie ook mijn andere reacties

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:44 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobao Bekijk bericht
50% is niet verder gekomen als de lagere school. En zie hier al deze mensen hebben hun AaaiiPhone prima aan de praat gekregen. Ik ga me echt zorgen maken over de studies in Nederland.
Kom op zeg, jullie Apple lovers zijn net een sekte aan het worden en sluiten de ogen voor de mindere aspecten van die apparaten en programma's.
Puur door dat gezeur met die dingen ben ik Apple hater geworden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:45 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samsungapple Bekijk bericht
Met een non-JB iPad / iPhone heb je *geen* iTunes nodig om bestanden over te zetten.

Download Goodreader of iStorage (elk $5) en je kunt via een webintsrface resp. webdav bestanden gewoon via Wi-Fi uitwisselen.
Muziekbestanden kun je gewoon in beide apps pleuren en afspelen zonder iTunes geneuzel, net als op iedere niet-Apple mp3 speler.

Verder is er nog iPhone Explorer (Windows en Mac, gratis) daarmee kun je (via USB) *alle* bestanden in de app folders uitwisselen ook *zonder* JB.

Ik heb dit zonder problemen gebruikt nog voordat ik een jailbreak had.
Ik gebruik iTunes helemaal nooit ook niet op mijn Mac.

Maar ik geef toe ik ben zeer blij met mijn Galaxy S2 die toch wel meer kan.
Jij ook bedankt voor je constructieve commentaar, tips en reactie !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoftheflatbush Bekijk bericht
Hallo, er is wel een usb drive voor de iPhone/iPad. Hiermee kan je bestanden uitwisselen tussen PC/Mac en iPad/iPhone.
Ik heb de grootste versie en erg handig in gebruik: http://www.photofast.tw
Nog makkelijker is gewoon Dropbox gebruiken....
Ik gebruik NOOIT iTunes voor het overzetten van bestanden.
ok THX !!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:47 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoftheflatbush Bekijk bericht
Hallo, er is wel een usb drive voor de iPhone/iPad. Hiermee kan je bestanden uitwisselen tussen PC/Mac en iPad/iPhone.
Ik heb de grootste versie en erg handig in gebruik: http://www.photofast.tw
Nog makkelijker is gewoon Dropbox gebruiken....
Ik gebruik NOOIT iTunes voor het overzetten van bestanden.
ok THX !!!
  #40  
Oud 23-11-11, 09:57
eesee eesee is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ko3n Bekijk bericht
Zo'n personen zouden ze toch direct moeten blokkeren.
Gedachten gang:

Ik koop een iphone kopen.
Ik wil hem updaten, maar er loopt iets mis.
Ik word na 1uur zo lastig dat ik het spuugzat ben met apple en itunes.
na dat uur registreer ik mij op een specifiek apple forum om mijn gal te spuwen en te roepen hoe beu ik het ben...

verkoop de iphone,
verwijder itunes
maar registreer je toch niet om zo'n verhaal te hangen?
Nee zo is het niet gegaan.
mijn vriendin heeft nu 2 jaar een iPhone 3gs, en ik denk er niet aan om zelf een iPhone te gebruiken. maar goed, dat ding moet toch geupdate worden, en dat leid keer op keer tot irritatie bij mij.
dinsdag was ik het gewoon even zat, ik heb een paar aardige tips gekregen,
en kom op, jullie Jobs adepten hebben toch iets van een secte hoor, zoals jullie reageren op kritiek.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
iedereen mag hier zijn mening kwijt toch? Ik ben een grote Apple fan maar toch vind ik dat iTunes wat duidelijker mocht zijn. Ook de laatste uitdate was wat problematisch voor velen. Zelfs voor mij - ik heb al 15 jaar Mac en van beginne een iPhone- was de nieuwe update toch anders dan de andere. Een duidelijke handleiding zou idd handig zijn. Maar elk product heeft negatieve kanten zeg ik dan. Je windows PC of mobiel heeft dat ook. Mee leren leven dat je een massa product koopt zeg ik dan. Maar Apple is idd karig met uitleg en zeker bij hun updates. Je zal het wel zien is het precies. Ook niet zo mijn ding.

Maar begrijp zeker en vast de frustratie. Mijn ervaring zegt steeds ga bij iemand die het kent en laat het je voordoen. Hands on that is.
Ik ben het met je eens hoor.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb geen idee wat jij daar aan de TU Delft gestudeerd hebt, maar als je schrijft dat er op een iPad geen USB-poort zit dan heb je daar zeker niet in een technische faculteit je broek versleten.

Natuurlijk zit er op een iPad een USB-poort. Dat die poort er niet uitziet zoals op andere apparaten betekent niet dat ze er niet opzit.

Beweren dat men mails moet sturen om bestanden over te zetten is nog belachelijker en betekent alleen dat je als burgerlijk ingenieur (ir.) geen idee hebt waarover je praat.
Mogelijk heb je gelijk, het genoemde voorbeeld heb ik van een vriend die nu met een iPad werkt.
maar kan jij dan met een USB Flash drive bestanden uitwisselen met een iPad en bestanden overzetten als je ergens op bezoek bent bijvoorbeeld?
Nee dat kan niet, dan is een Samsung Tab veel gebruiksvriendelijker, inpluggen en klaar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:11 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Vind ik ook wel een beetje vreemd dat je je speciaal registreert om dit alles te vertellen op het forum.

Verkoop je iPhone en koop een android of windows phone. Ben je meteen van alle last af en wij ook van jouw onzin posts.
De beste tip tot nu toe ! alleen dat ding is van mijn vriendinnetje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes wil niet en contact met apple BDR73 iTunes 0 22-08-11 16:20
Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store sagapoa Archief 1 01-12-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.