//

Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem!

Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Mijn Iphone zit in een hard plastic case en cover Agent18. Nu is hij plat op het scherm gevallen van een hoogte van 40cm. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-08, 02:23
The_Sound_of_Silence The_Sound_of_Silence is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Earth
Berichten: 13
Exclamation Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem!

Help!

Mijn Iphone zit in een hard plastic case en cover Agent18. Nu is hij plat op het scherm gevallen van een hoogte van 40cm. Door de cover heeft de Iphone geen schade opgelopen en initieel deed hij het.

Later maakte hij een vreem geluid.
Hard reset: off knop en home-knop resulteert in een reboot, maar krijg de telefooon niet uit.

Stekker in het stopcontact. Laad wel maar laat dit niet zien.

Met de home-knop kan ik niet meer terug in de menu's. (knop werkt alleen bij de reset)

Itunes ziet de telefoon niet meer.

Ik heb een Iphone 8gb (US) versie 1.1.2. OTB, welke middels een Ultrasim perfect werkte.

Wie heeft er een gedegen advies over wat te doen?


The Sound of Silence
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone power knop wordt soms ingedrukt! Capo1908 iPhone algemeen 0 03-10-10 22:53
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd snverhallen iPhone algemeen 6 17-09-10 18:37
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop firestarter iPhone algemeen 1 10-04-10 16:25
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop Quintin Unlock 1 05-10-08 19:19
Home knop DEFECT alexanderk iPhone algemeen 4 07-06-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.