//

iTunes zegt na update en herstelling: Er is een probleem met uw iPhone

iTunes zegt na update en herstelling: Er is een probleem met uw iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zal maar gewoon het hele verhaal vertellen en hoop dat mensen me kunnen helpen want ik zoek nu al de hele dag een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-11, 20:43
IamTinyToes IamTinyToes is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard iTunes zegt na update en herstelling: Er is een probleem met uw iPhone

Hallo,

Ik zal maar gewoon het hele verhaal vertellen en hoop dat mensen me kunnen helpen want ik zoek nu al de hele dag een oplossing... Komt ie:

Ik had dus een goed werkende iPhone 4 met iOS 5.0 erop geinstalleerd. Ik had ook een Jailbreak (redsn0w 0.9.9b8 tethered) erop geinstalleerd. Dit werkte altijd goed en zonder enige problemen. Tot vanmorgen. Ik had mijn iPhone de hele nacht aan de oplader gehangen (dat doe ik namelijk wel vaker, en weer, zonder problemen) en toen ik wakker werd stond er iets van ''U kunt niet meer bellen, of gebeld worden, herstel uw iPhone via iTunes) Dus ik ontgrendel mijn iPhone en hij werkte nog goed, behalve dan dat ik geen provider had (t-mobile) en dus niet kon sms'en of bellen! Dus ik zet mijn telefoon af, en daarna weer aan en toen zat hij in een soort recovery mode, het zag eruit als zeg maar als je net je telefoon naar iOS 5 heb geupgraded en dan dat begin scherm waarin je alles moet configureren. Dus ik ontgrendel hem en het enige wat er stond was dat ik hem moest herstellen. Dus dat deed ik. Ik sloot hem aan aan mijn computer (Windows) en herstelde en updatte mijn telefoon. Toen ik dat had gedaan startte mijn iPhone gewoon weer op en moest ik hem configureren (dat houd in: Taal en land instellen) en daarna staat er ''Sluit hem aan iTunes aan'', dan komt dus het grote probleem, iTunes zegt dan: ''Er is een probleem met uw iPhone'' en daaronder ''ga naar apple.com support''.

Dus ik kan mijn telefoon helemaal niet meer gebruiken!! Is er een manier waarop ik dit kan oplossen? En als iemand een oplossing vind dan ben ik die gene voor eeuwig dankbaar!! Ik heb de hele dag al naar een oplossing gezocht, maar heb niks gevonden... Als je meer info nodig hebt, vraag het me maar!!

Groet,
Gijs

Hier is een screenshot van het probleem! Deze heb ik van een ander topic gehaald maar het is hetzelfde. http://oi41.tinypic.com/jpap6q.jpg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2011 om 21:32 ----------

Weet er echt niemand een oplossing?

Laatst gewijzigd door IamTinyToes; 13-12-11 om 20:49. Reden: screenshot
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-11, 16:57
yousofzaie yousofzaie is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde probleem... al opgelost iemand??
  #3  
Oud 25-12-11, 23:08
IamTinyToes IamTinyToes is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard Opgelost...

Ik heb mijn iPhone opgestuurd. Dat deed ik via de Phonehouse. Zij deden dit voor mij en ik krijg bericht als ik hem weer kan komen ophalen... Dat is de enige oplossing die er is. Voor zover ik weet. En voor zover hun weten.
  #4  
Oud 25-12-11, 23:53
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Heb je al geprobeerd om hem in DFU mode terzetten en hem daarna de herstellen?

Mocht dat niet baten kan je ook nog proberen ergens ipsw te downloaden voor jou telefoon, en dan in DFU mode alt in houden terwijl je op herstellen klikt en selecteer dan het gedownloaden bestand!
  #5  
Oud 26-12-11, 01:09
IamTinyToes IamTinyToes is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje Bekijk bericht
Heb je al geprobeerd om hem in DFU mode terzetten en hem daarna de herstellen?

Mocht dat niet baten kan je ook nog proberen ergens ipsw te downloaden voor jou telefoon, en dan in DFU mode alt in houden terwijl je op herstellen klikt en selecteer dan het gedownloaden bestand!
Dat had ik allemaal al geprobeerd... Niks werkte! Maar heb hem nu voor reparatie opgestuurd.
  #6  
Oud 26-12-11, 07:42
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IamTinyToes Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone opgestuurd. Dat deed ik via de Phonehouse. Zij deden dit voor mij en ik krijg bericht als ik hem weer kan komen ophalen... Dat is de enige oplossing die er is. Voor zover ik weet. En voor zover hun weten.

Wat een probleem, maar wat doet Apple dan met je iPhone?
  #7  
Oud 26-12-11, 08:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Apple ruilt iphones om, in het geval het probleem of de storing uit hun tests ook blijkt, of iig door de door Apple aangewezen reperatie bedrijven. Soms krijg je een nieuwe, soms een zo-goed-als-nieuwe: een refurbished toestel.
  #8  
Oud 26-12-11, 09:13
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Dus het is dan ook een echt serieus probleem.
  #9  
Oud 26-12-11, 11:14
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Ik had hetzelfde, nadat ik de nieuwste versie van redsn0w gebruikt had op de 3GS (oude bootrom). Telefoon deed het nog wel, maar zodra ik hem aan iTunes hing kreeg ik het apple logo. Als ik de stekker uit de iphone trok was het weer goed. Heb hem maar hersteld en opnieuw een jb gedaan. Nu geen problemen.
Reageren

Labels
iphone, itunes, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iOS 4.1 restore. iTunes zegt alleen update mogelijk speedyb Jailbreak 28 02-12-10 22:53
3G probleem na herstelling martasmultas iPhone algemeen 1 24-10-10 11:27
Probleem met agenda na update iTunes Daan_82 iTunes 21 02-09-10 16:08
Moeilijkheden herstelling iPhone 1G USA (met garantie) Jensengels iPhone algemeen 4 04-03-09 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.