//

Problemen met mijn Ipod Classic Zilver 160GB

Problemen met mijn Ipod Classic Zilver 160GB discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumlezers, Ik heb een Ipod Classic Zilver 160 GB gekocht voor een zeer goedkope prijs maar natuurlijk met een reden. Nou weet ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 22:16
ipodclassicuser ipodclassicuser is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Problemen met mijn Ipod Classic Zilver 160GB

Beste forumlezers,

Ik heb een Ipod Classic Zilver 160 GB gekocht voor een zeer goedkope prijs maar natuurlijk met een reden.

Nou weet ik niet wat er mee aan de hand is maar ik zal het probleem beschrijven en dat jullie misschien me kunnen helpen wat er mee mis is.

Ik heb de Ipod 2 uur lang aan de pc aangesloten, maar geeft nog steeds aan dat de batterij leeg is.

De pc pakt de ipod niet als die aangesloten is op de usb, dus ik krijg geen melding van dat; ''er is een nieuwe apparaat aangesloten.'' En in Itunes pakt die het ook niet.

Als ik hem oplaad met de usb kabel via de pc krijg ik de Apple Logo en de beeld knippert om de 5 sec dus de beeld gaat en komt.

Resetten lukt niet, ik doe hold heen en weer schuiven en dan middelste knop en menu knop ingedrukt houden voor langer dan 20 seconden maar krijg niet aan de praat.

De usb kabel heb ik gekregen van een vriend en die zei dat het van zijn laptop was :s, misschien daarom??

Nou ik hoop dat ik hier wat meer hulp kan krijgen.
Denk dat ik bij de verkeerde afdeling zit maarja, kon geen afdeling vinden voor Ipod Classic.

Alvast bedankt,

Henk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 09:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je zult de iPod toch moeten resetten. Kijk hier anders even naar: De iPod opnieuw instellen
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Shuffle op iPod Classic aanpasbaar? ovyx Muziek, foto & video 1 15-06-11 18:16
iPod classic 80gb vast in herstelmodus aeger iPhone algemeen 1 14-12-10 07:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.