//

ipad 2 apps weg na connect met itunes

ipad 2 apps weg na connect met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad2 met os 5.01 heb een aantal apps erop staan, nu heb ik via itunes een aantal pdf bestanden erop gezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-12, 09:26
veerle14 veerle14 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 74
Standaard ipad 2 apps weg na connect met itunes

Hallo, Ik heb een ipad2 met os 5.01
heb een aantal apps erop staan, nu heb ik via itunes een aantal pdf bestanden erop gezet om met cloudreader te lezen op de ipad.
Dus heb dit via pc overgezet, dus de pc synchroniseerd eerst en maakt dan een reserve kopie.

Dus na het erop zetten van de pdf bestanden koppel ik hem los, maar merk dat de eerder geinstalleerde apps het niet meer doen, als ik deze eraf gooi en weer opnieuw installeer doen ze het wel weer.

Hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-12, 09:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Gaat het om apps die je gekocht hebt in de Appstore?

Heb je je computer wel geautoriseerd in iTunes?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 03-02-12, 09:33
veerle14 veerle14 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 74
Standaard

ja, het zijn orginele apps, weliswaar gratis apps, maar wel via appstore.
ik heb me aangemeld in itunes en voorwaarden accoord mee gegaan.
was de eerste keer dat ik de ipad aankoppelde
  #4  
Oud 03-02-12, 09:36
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Waarschijnlijk moet je comuter nog machtigen

  1. Open iTunes.
  2. In het menu Store kiest u Machtig deze computer (in oudere versies van iTunes vindt u deze optie in het menu Geavanceerd).
  3. Voer uw Apple ID en wachtwoord in wanneer u hierom wordt gevraagd en klik op Geef machtiging.


PS wijzig je profiel informatie svp even.
  #5  
Oud 03-02-12, 09:39
veerle14 veerle14 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 74
Standaard

ik zal het straks proberen, ben nu op werk.
dankje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.