//

iTunes na formatteren

iTunes na formatteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) vorige week is mijn hdd gecrasht (een paar uur voor ik een back-up wou maken , dus geen back-up beschikbaar). heb ondertussen een nieuwe hdd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-12, 18:53
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard iTunes na formatteren

vorige week is mijn hdd gecrasht (een paar uur voor ik een back-up wou maken , dus geen back-up beschikbaar).

heb ondertussen een nieuwe hdd maar heb nu uiteraard een totaal lege iTunes-bibliotheek terwijl er wel een hoop (+- 300apps, +- 1000 nummers en +- 1500foto's) op mijn iPhone staat.

als ik mijn iphone wil syncen geeft itunes de melding dat alles van op mijn iphone zal vervangen worden door hetgeen wat in mijn itunes staat, maar dit is niet de bedoeling, ik zou nl. het omgekeerde willen doen (van iphone kopiëren naar itunes). is dit enigszins mogelijk of ben ik echt genoodzaakt om iedere app apart nog eens opnieuw te downloaden??? ik hoop althans van niet!

hopelijk kan iemand mij uit de nood helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-12, 19:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochinho Bekijk bericht
vorige week is mijn hdd gecrasht (een paar uur voor ik een back-up wou maken , dus geen back-up beschikbaar).
Dat is het "ik-ga-morgen-een-backup-maken" syndroom Mensen die last hebben van dat syndroom maken in de regel ook geen Time Machine backups, want dat is te simpel

Dat gezegd zijnde: met een progje als Phone-to-Mac van Macroplant zou je alle plaatjes en deuntjes van de iPhone kunnen terugzetten naar de Mac.

http://www.macroplant.com/

Apps kan je met één klik weer downloaden uit de Apple App Store.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: synchronisatieprobleem na formatteren thijsotjuh iTunes 0 21-12-11 14:21
backup iphone & formatteren pc jeroenstaman iPhone algemeen 0 01-07-11 00:24
Trage 3G formatteren met behoud van contactpersonen MiKeZZa iPhone algemeen 11 28-11-10 23:45
Windows: Na formatteren C backup In iTunes kwijt Jennimal iTunes 9 22-07-10 23:50
Iphone 3G synchroniseren na formatteren computer Schut iTunes 2 24-05-09 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.