//

iPhone synchroniseert bestaande afspraken niet met Google

iPhone synchroniseert bestaande afspraken niet met Google discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de synchronisatie tussen de iphone4 en Google Agenda voor elkaar, door de volgende link te gebruiken: http://support.google.com/mobile/bin...&answer=138740 . De Google agenda had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-12, 11:59
Cruzah Cruzah is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard iPhone synchroniseert bestaande afspraken niet met Google

Ik heb de synchronisatie tussen de iphone4 en Google Agenda voor elkaar, door de volgende link te gebruiken: http://support.google.com/mobile/bin...&answer=138740. De Google agenda had ik nog niet eerder gebruikt, deze was dus leeg.

Als ik nu een afspraak in mijn iphone maak, verschijnt deze vrij snel in Google en andersom werkt het ook. Alleen is het niet gelukt om de afspraken die reeds in mijn iphone agenda stonden, te uploaden naar Google. Na aanmaken van de Exchange-account op mijn iphone is er dus niets gesynchroniseerd. Alleen bij nieuwe afspraken werkt het dus. Iemand enig idee hoe ik de tientallen afspraken uit mijn iphone ook automatisch in Google krijg? BTW: 'synchroniseer' staat reeds ingesteld op 'alles'.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-12, 12:05
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

De afspraken staan waarschijnlijk nog in de 'oude' agenda van de iPhone en dus niet in de Google Calendar. Staat Google ingesteld als standaard agenda?

In het slechtste geval zal je al je afspraken handmatig aan de Google Calendar moeten toewijzen.
  #3  
Oud 14-02-12, 12:08
Cruzah Cruzah is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Ja, Google is de standaard agenda. Duurde ook even voordat ik daar achter was, pas nadat ik dat had ingesteld werkte het uberhaupt.

Handmatig wordt ik niet gelukkig van, is er geen andere optie? Vreemd eigenlijk dat dit niet werkt, bij syncen met Outlook via iTunes is het geen probleem.
  #4  
Oud 14-02-12, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cruzah Bekijk bericht
Handmatig wordt ik niet gelukkig van, is er geen andere optie? Vreemd eigenlijk dat dit niet werkt, bij syncen met Outlook via iTunes is het geen probleem.
Als het met Outlook wel werkt dan activeer die Google Calendar ook in Outlook en sleep alle afspraken uit de standaard agenda (Personal Folders) naar de Google agenda.

Verwijder daarna alle afspraken uit Personal Folders.

Succes gewenst
  #5  
Oud 14-02-12, 12:52
Cruzah Cruzah is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Ok, dat wil ik wel proberen. En dan de volgende vraag: hoe toon ik mijn Google Calendar in Outlook?
  #6  
Oud 14-02-12, 12:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cruzah Bekijk bericht
Ok, dat wil ik wel proberen. En dan de volgende vraag: hoe toon ik mijn Google Calendar in Outlook?
Synchroniseren met Microsoft Outlook - Agenda Help
  #7  
Oud 14-02-12, 12:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Google heeft daar een handige tool voor.
Reageren

Labels
google, sync, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s synchroniseert niet met Wi-Fi Jelle78 Wi-Fi 8 04-01-12 21:37
sync bestaande afpraken met Google Agenda wimwessling iTunes 3 23-10-09 19:31
Google agenda als prive-afspraken importeren of syncen op de iPhone koekjedebij iTunes 4 26-08-09 19:40
Ical synchroniseert nieuwe afspraken niet met Iphone! MCNO iTunes 7 31-08-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.