//

iTunes blijft eindeloos temp bestanden aanmaken

iTunes blijft eindeloos temp bestanden aanmaken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een soort haat/liefde verhouding met iTunes. Ik vind het werkelijk een geweldig programma om mijn muziekverzameling te beheren, maar tegelijk zijn er ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-12, 21:52
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard iTunes blijft eindeloos temp bestanden aanmaken

Ik heb een soort haat/liefde verhouding met iTunes. Ik vind het werkelijk een geweldig programma om mijn muziekverzameling te beheren, maar tegelijk zijn er ook een aantal dingen die me mateloos irriteren aan dit gedrocht van Apple.

Dat het programma zo traag is als dikke stront door een dunne trechter heb ik inmiddels maar geaccepteerd. Omdat ik waarschijnlijk iets boven het gemiddelde zit v.w.b. mijn Library verwacht ik ook niet dat Apple zich erg druk zal maken om het sneller te maken voor die misschien 1% van de gebruikers die last heeft van deze traagheid.

Wat me echter wel enigszins tot waanzin aan het drijven is, is de ontembare drang van iTunes om maar eindeloos .tmp bestanden aan te maken en niet op te ruimen. Ik heb het dan niet over één of twee bestandjes van een paar MB per keer, maar (net even getest) doodleuk 32 .tmp bestanden van 45,1 MB aanmaken in nog geen 20 minuten tijd. Ik vind dat echt niet normaal! Als ik het een paar dagen niet in de gaten hou heb ik zomaar honderden en honderden .tmp bestanden die al snel een Gigabyte of meer aan ruimte kunnen gaan opslokken.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, behalve geen iTunes meer gebruiken?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot 2012-03-25 at 20.25.30.jpg‎ (90,6 KB, 14x gelezen)
__________________

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-12, 17:10
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Het probleem is opgelost! iTunes blijft nog steeds te pas en te onpas .tmp bestanden maken, maar ruimt ze nu ook weer gewoon op. Het probleem zat 'm hoogstwaarschijnlijk in TotalFinder. Sinds ik dat van mijn Mac heb gewist blijven de .tmp bestandjes niet langer staan. Ik weet er niet het fijne van, maar ik denk dat TotalFinder op een of andere manier de bestanden benaderde op het moment dat iTunes ze weer wilde wissen en dat iTunes dit niet kon doen omdat ze op dat moment dan "in gebruik" waren. Een beetje hetzelfde gezeik als wanneer je een film of mp3 bestand even in de preview bekeken hebt en daarna niet meer kan wissen omdat het in gebruik zou zijn.
Reageren

Labels
itunes, tempfile, tmp, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes bibliotheek opnieuw aanmaken a151166 iTunes 5 23-08-14 17:03
iPad: Belangrijke bedrijfsinfo backup door temp jailbreak? firestarter Jailbreak 5 14-03-12 21:27
Windows: iTunes US Acount Aanmaken 01Dejan iTunes 1 17-09-10 09:35
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? iPown Overige providers Nederland 7 09-01-10 02:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.