//

iTunes Match verkeerd gematched

iTunes Match verkeerd gematched discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb sinds het begin dat iTunes Match uit is, dit aangeschaft. Ik moet zeggen dat ik het echt leuk vind, op wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-12, 13:09
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard iTunes Match verkeerd gematched

Hallo allemaal.

Ik heb sinds het begin dat iTunes Match uit is, dit aangeschaft. Ik moet zeggen dat ik het echt leuk vind, op wat bugs na dan...

Ik heb namelijk het nummer: ''Quintino ft. Sandro Silva - Epic'' al een tijdje op mn telefoon staan en deze is gematched met iTunes Match. Alleen, is deze gematched met de radio versie. Dus, als ik hem op mn iPhone wil, download hij continue de radio versie.

Ik heb al vanalles gedaan: de tags helemaal goed zetten. Dus ook de naam naar: ''Epic (Extended version)''(Zo wordt hij op iTunes verkocht). Ook heb ik de rest aangepast: nummer 2 van de 2 nummers, juiste jaar, juiste artiesten. Maar iTunes blijft continue maar matchen met de radio versie. (btw: ik match hem dan telkens opnieuw, door weg te gooien, en ook weg te gooien uit iCloud.)

Ook geprobeerd: Alle muziek verwijderen van telefoon, iTunes Match uitzetten, en dan weer aan. 't Blijft nog steeds.

Alvast Bedankt!

Laatst gewijzigd door psvpas; 01-04-12 om 13:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.