//

itunes herkent mijn iphone niet meer

itunes herkent mijn iphone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iphone 4 aansluit op mijn computer (windows 7) geeft itunes aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden en dat ik mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-12, 20:51
bosje62 bosje62 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard itunes herkent mijn iphone niet meer

Wanneer ik mijn iphone 4 aansluit op mijn computer (windows 7) geeft itunes aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden en dat ik mijn iphone terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar wanneer ik dat doe ben ik dan niet al mijn apps kwijt? Ik heb itunes verwijderd (met revo) en opnieuw gedownload maar blijf hetzelfde probleem houden.
Wie weet raad? Of is er misschien een ander programma waarmee ik muziek op de iphone kan zetten zonder itunes? (vind het prog niet erg gebruiksvriendelijk vandaar)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-12, 10:29
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Betreft dit een nieuwe computer of een computer waar reeds een nieuwe Windows op is geïnstalleerd?

Als de apps niet in iTunes staan, raak je ze wel kwijt volgens mij. Je zou een reservekopie via iCloud kunnen maken voor de overige instellingen. (berichten etc)

Kun je de apps niet overzetten naar iTunes, ook al leest die hem niet? (bestand --> aankopen overzetten)
  #3  
Oud 03-04-12, 22:54
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Via iTunes store per email uiteindelijk gereset, volgens hun was mijn ID misbruikt.
Goed geholpen zowel NL als in US complimenten....
  #4  
Oud 03-04-12, 22:55
bosje62 bosje62 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard

dit is een nieuwe computer waar windows 7 op is geinstalleerd. Ik heb 1 week geleden itunes ook geinstalleerd en toen ging alles goed. En de apps kan ik niet overzetten, reageert niet wanneer ik op iphone klik.(behalve de melding dat ik terug moet naar fabrieksinstellingen) Dus ik hoop dat iemand weet hoe dit probleem op te lossen is.
  #5  
Oud 10-04-12, 19:42
bosje62 bosje62 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik heb via icoud een kopie gemaakt en de instellingen terug gezet (via itunes) tot zover ging alles goed, alle contacten en apps ed staan weer op mijn iphone. Wanneer ik nu mijn iphone open in itunes krijg ik de volgende melding: Deze iphone is gesynchroniseerd met een andere itunes-bibliotheek.wilt u deze iphone wissen en met deze itunes-bibliotheek synchroniseren?
Wanneer ik ja zeg moet ik dan alles weer overnieuw doen of ben ik alleen de muziek kwijt?
  #6  
Oud 22-10-12, 12:11
pksparks pksparks is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

@ bosje62:

ik heb het zelfde probleem, zal backup maken in icloud.
maar ga ervanuit dat daarna ook bij mij een synchronisatie probleem zal zijn met de bibliotheek.
hoe heb jij dit opgelost?? en alle apps nog aanwezig??

bedankt alvast voor eventuele reactie

gr
Patrick
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Windows: Itunes herkent mijn Iphone niet meer SuzanneYana iTunes 0 23-01-12 02:24
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 15:53
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 18:34
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.