//

1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet.

1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog al wat Blu-rays uit Amerika met een digital copy disc en code die uiteraard alleen in Amerika en Canada werken (hoezo World ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-12, 11:16
iphoonnoob's schermafbeelding
iphoonnoob iphoonnoob is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard 1080p MP4 vanuit iTunes overzetten op de nieuwste iPad lukt niet.

Ik heb nog al wat Blu-rays uit Amerika met een digital copy disc en code die uiteraard alleen in Amerika en Canada werken (hoezo World Wide Web).
Na enig onderzoek is het me gelukt om zelf een digital copy te maken in mp4 formaat met de h.264 codec.

Het probleem is alleen dat deze niet op de iPad kan worden gesynchroniseerd. Er gebeurd gewoon niks.

in 720p van dezelfde codec en bestandsformaat, zelfde geluidsspoor en dezelfde film lukt wel. Heeft iTunes een blokkade op 1080p films?
Gek genoeg kan ik wel een 1080p trailer van iTunes Movie Trailers erop zetten, maar dat is een MOV bestand.

Ik kan ook een MKV maken, maar dan heb je een andere player nodig zoals VLC player, maar die happert en stottert gigantisch.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-12, 22:12
Suzannedepanne Suzannedepanne is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 32
Standaard

Herkenbaar, help!
  #3  
Oud 14-04-12, 21:23
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je in iTunes gekozen voor 1080p ? Moet op 2 plaatsen: bij Voorkeuren en bij Store.
Default is 720p.
Bovenstaande geldt voor aankopen van films.
Misschien is dit ook de moeite waard:
Voor aanstaand Apple TV 3 of iPad 3 bezitters is het handig om te weten dat 1080p films alleen via iCloud synchroniseren naar apparaten die deze resolutie ook aankunnen.

Laatst gewijzigd door Beech43; 14-04-12 om 21:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? Rosered iTunes 1 14-01-12 13:44
Windows: Itunes Ipad bijwerken lukt niet iphonerke iTunes 0 19-03-11 21:06
Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes reggiepuntnu iTunes 3 26-10-10 10:07
Connectie vanuit webpagina's naar iTunes lukt niet albertvanderiet iPhone Apps 2 18-09-10 12:28
Windows: nieuwste software op iphone zetten lukt niet! the_nilsinho iTunes 2 03-09-10 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.