//

nieuw computer genereren negentig dagen lock

nieuw computer genereren negentig dagen lock discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs op een laptop mijn ID aangemeld terwijl eral anders ID gekoppeld stond. Ik heb toen sync gedaan en daarna werkte het goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-12, 11:38
neowam neowam is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Question nieuw computer genereren negentig dagen lock

Ik heb onlangs op een laptop mijn ID aangemeld terwijl eral anders ID gekoppeld stond. Ik heb toen sync gedaan en daarna werkte het goed verder met mijn account. Echter nu wil ik het oude ID weer terugkoppelen, maar krijg ik de melding dat je dat maar één keer in de negentig dagen mag doen.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Hoe kan ik een nieuw computer ID genereren zodat iTunes denkt dat ik daadwerkelijk weer achter een nieuwe PC zit om het 90 dagen probleem te omzeilen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-12, 11:41
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Euh, het is doelbewust door Apple zo gemaakt.
iTunes Store: een apparaat of computer koppelen aan uw Apple ID
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 18-04-12, 11:43
neowam neowam is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Klopt, dit artikel heb ik ook gelezen.

Maar hoe scant iTunes welke computer ID ik heb? Welk onderdeel binnen Windows zou ik kunnen veranderen om iTunes laten 'denken' dat ik weer achter een nieuwe computer zit? Of zou ik dan een complete herinstallatie van Windows moeten uitvoeren?
  #4  
Oud 18-04-12, 11:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als Apple slim is hangt dat niet alleen van software maar ook van hardware af...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 18-04-12, 12:13
neowam neowam is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 14
Standaard

Misschien dat er iemand al eerder hier mee aan het stoeien is geweest en een oplossing weet. Ik probeer ondertussen ook nog een aantal dingen verder te doen, zodra ik iets verder weet zal ik dat posten hier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe computer; contacten en agenda van Iphone op computer Barbara84 iPhone algemeen 0 07-02-12 01:51
HELP! Lock knop defect! Hoe lock ik nu mijn Iphone?! MrDee iPhone algemeen 5 28-01-12 23:26
Nieuw hier en over 2 dagen een Iphone yazzdian Chat en geruchten 1 06-04-08 13:56
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer kiteseb Desktop-applicaties 0 13-02-08 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.