//

iTunes werkt niet meer met Click&Buy.

iTunes werkt niet meer met Click&Buy. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik weet dat het bovenstaande misschien niet nieuw klinkt maar heb toch geen antwoord gevonden op mijn probleem. Afgelopen vrijdag heb ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-12, 11:25
RuudvdBosch RuudvdBosch is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Den Bosch
Berichten: 11
Standaard iTunes werkt niet meer met Click&Buy.

Beste Forumleden,

Ik weet dat het bovenstaande misschien niet nieuw klinkt maar heb toch geen antwoord gevonden op mijn probleem.

Afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe iPad gekocht. Dus een hoop nieuwe apps geinstalleerd. Pages en Numbers etc.
Nu kreeg ik het bericht gisteren dat mijn betalingsgegevens niet klopte en ik een rekening van €18,- open heb staan. Ook kan ik geen apps meer downloaden.
Ik gebruik al jaren Click&Buy. Nooit problemen gehad en nu opeens zegt hij dat het niet klopt.

Gisteren en vandaag iTunes geopend en geprobeerd opnieuw te koppelen maar hij geeft aan Transactie Click&Buy geweigerd. In iTunes staat Click&Buy wel nog steeds als betaalmiddel.
Ik doorloop ook gewoon alle stappen zoals Click&Buy machtigen. Dan wordt je terug geroute naar iTunes om aanhef etc in te vullen en dan zegt iTunes dus, geweigerd.

Iemand eerder deze problemen gehad? Ik gebruik Windows 7 en iTunes 10.6.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-12, 11:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik gebruik Click&Buy zelf nog steeds (4 jaar) zonder problemen.

Heb een paar maand geleden voor iemand geprobeerd om een nieuwe Apple ID te koppelen met een geactiveerde Click&Buy rekening maar dat is nooit gelukt. Uiteindelijk maar gekozen voor de credit card optie.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 29-05-12, 11:39
RuudvdBosch RuudvdBosch is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Den Bosch
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ik gebruik Click&Buy zelf nog steeds (4 jaar) zonder problemen.

Heb een paar maand geleden voor iemand geprobeerd om een nieuwe Apple ID te koppelen met een geactiveerde Click&Buy rekening maar dat is nooit gelukt. Uiteindelijk maar gekozen voor de credit card optie.
Hoi Wouter,
Ik heb ook jaren geen problemen gehad. Toch vreemd dat het van het ene op het andere moment niet meer werkt zonder dat ik m'n iTunes ook maar open heb gehad.
Heb de helpdesk van iTunes in het Engels gemaild en nu afwachten.

Het is in het uiterste geval dat Click&Buy niet meer gaat werken ook mogelijk om met iTunes (gift)cards te werken toch? Of moet je dan nog een betalingswijze gekozen hebben buiten de gift-prepaid-card.
  #4  
Oud 29-05-12, 12:11
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuudvdBosch Bekijk bericht
Het is in het uiterste geval dat Click&Buy niet meer gaat werken ook mogelijk om met iTunes (gift)cards te werken toch? Of moet je dan nog een betalingswijze gekozen hebben buiten de gift-prepaid-card.
Voor het aanschaffen van apps e.d. kun je met gift cards werken. Voor een abonnement als iTunes Match heb je een gekoppelde rekening of credit card nodig. (Bron: Apple Support)
  #5  
Oud 29-05-12, 12:29
RuudvdBosch RuudvdBosch is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Den Bosch
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Voor het aanschaffen van apps e.d. kun je met gift cards werken. Voor een abonnement als iTunes Match heb je een gekoppelde rekening of credit card nodig. (Bron: Apple Support)
Ok bedankt! Dan gebruik ik dat voortaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Bankrekening itunes click&buy DirkDekker iTunes 0 14-05-12 19:38
Click&Buy activeren op iPhone 4s via Itunes. Barto22 iTunes 3 09-02-12 11:32
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 21:18
Windows: Click&Buy werkt niet in iTunes? DesiringSolid iTunes 3 03-11-11 17:21
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16-10-10 22:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.