//

Itunes match gebruiken zonder mobiele data

Itunes match gebruiken zonder mobiele data discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister itunes match gedownload...werkt prima... Echter ...stel....ik wil mijn muziek beluisteren zonder mobiele data (bijvoorbeeld in het vliegtuig). Misschien vreemd maar ik wil niet continu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-12, 10:08
EssieB1972 EssieB1972 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard Itunes match gebruiken zonder mobiele data

Gister itunes match gedownload...werkt prima... Echter ...stel....ik wil mijn muziek beluisteren zonder mobiele data (bijvoorbeeld in het vliegtuig). Misschien vreemd maar ik wil niet continu on line zijn alleen om muziek te luisteren. Volgens mij kan dat dan weer niet of heeft een van jullie een andere truc??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-12, 14:50
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Dan kan het helaas niet. Zodra geen Wi-Fi...gaat ie mobiele dat gebruiken....
  #3  
Oud 30-05-12, 17:36
EssieB1972 EssieB1972 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Dank je wel voor je snelle bericht Thakoer. Hoe gebruik ik dan mijn muziek op mijn iphone? Enneh weet jij ook heel toevallig of het normaal is dat de batterij van de 4s snel leeg is??
  #4  
Oud 30-05-12, 17:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EssieB1972 Bekijk bericht
Dank je wel voor je snelle bericht Thakoer. Hoe gebruik ik dan mijn muziek op mijn iphone? Enneh weet jij ook heel toevallig of het normaal is dat de batterij van de 4s snel leeg is??
Veel mensen klagen over de batterijduur van een iPhone. Dit komt meestal door het gebruik, en de vele apps die je erop hebt staan. Want de mijne gaat makkelijk een dag mee, maar ligt bijvoorbeeld aan Berichtengeving, je Wi-Fi die aan/uit staat en locatievoorzieningen etc.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #5  
Oud 01-06-12, 01:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EssieB1972 Bekijk bericht
Dank je wel voor je snelle bericht Thakoer. Hoe gebruik ik dan mijn muziek op mijn iphone? Enneh weet jij ook heel toevallig of het normaal is dat de batterij van de 4s snel leeg is??
Itunes match werkt sowieso op 3G en Wi-Fi om de song terug te downloaden.
Geen internet dan kan je nie downloaden, logisch.

Dat je batterij snel leeg is? Als deze opgeladen is, hoeveel uren behaal je dan, ik spreek dan vooral wel over gebruikte uren .

Ik behaal afhankelijk van wat ik doe rond de 5-6 uren gebruik, ik kan meer behalen maar dan is het een teken ik bv meer naar artikels zitten kijken heb en voor de rest nie veel gedaan heb.
Games slurpen je batterij nog sneller leeg, gps gebruiken slurpt ook je batterij sneller leeg. 3G zorgt er ook voor je batterij sneller leeg zal raken.

Ik moet meestal binnen de 20 uur opladen maar zeg er wel bij ik de 4s intensief gebruik .
Ik laad deze ook snel op; zelfs al heb ik bv nog 70%; moet ik 15min mee de wagen ergens naartoe, dan zal deze 15 min zitten op te laden .
Als ik opsta moet deze altijd aan 100% staan.
Ik heb bv nu nog 50%, straks voor het slapen de lader erin.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Match gebruiken én iTunes playlist syncen orteliusmap iTunes 1 16-05-12 17:10
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27
iTunes match gebruiken zonder creditcard? rikkie123 Muziek, foto & video 0 07-10-11 00:02
3g? mobiele data? LeOke iPhone algemeen 2 29-11-10 02:30
mobiele data? LeOke Archief 1 22-11-10 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.