//

itunes herkent mijn iphone niet meer

itunes herkent mijn iphone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste experts, Vorige week viel opeens mijn iphone uit. Er stond toen in beeld dat ik de telefoon moest aansluiten op itunes. Dit had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-12, 23:02
Vlerkstar Vlerkstar is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard itunes herkent mijn iphone niet meer

Beste experts,

Vorige week viel opeens mijn iphone uit. Er stond toen in beeld dat ik de telefoon moest aansluiten op itunes. Dit had ik gedaan, maar dat hielp niet. Ik heb in de afgelopen week vanalles geprobeerd. Herstellen, allerlei firmware gedownload, DFU, programmaatjes gedownload om hem weer aan de praat te krijgen. (ik ben absoluut geen expert, maar heb via allerlei fora vanallerhande tips gelezen)
Inmiddels had ik hem zover (via snowbreeze geloof ik) dat de telefoon weer opstart, ik moet dan de taal selecteren en het land. Daarna krijg ik weer een scherm met dat ik moet verbinden met itunes. Maar als ik dat nu doe, herkent itunes mijn iphone niet meer. Ik krijg nog wel links in itunes de tekst iphone, met een icoontje dat hij aan het denken/laden is, maar op een gegeven moment valt mijn iphone weer uit en begint het hele riedeltje opnieuw. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik ben al een paar dagen aan het ploeteren en dacht het nu te hebben opgelost, maar dus niet...

Alvast hartelijk dank voor alle tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 01:40
ronaldo1979 ronaldo1979 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

En ben je er al achter gekomen wat het was, ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem
Misschien toch de accu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Windows: itunes herkent mijn iphone niet meer bosje62 iTunes 5 22-10-12 12:11
Windows: Itunes herkent mijn Iphone niet meer SuzanneYana iTunes 0 23-01-12 02:24
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 18:34
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.