//

Filmrol blijft synchroniseren...

Filmrol blijft synchroniseren... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Een paar weken geleden is er iets niet goed gegaan tussen m'n iPhone en iTunes. Met als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-12, 12:58
Vinzzz Vinzzz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard Filmrol blijft synchroniseren...

Beste lezers,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Een paar weken geleden is er iets niet goed gegaan tussen m'n iPhone en iTunes. Met als gevolg dat de telefoon gereset moest worden en daardoor helemaal leeg was. Even een backup vanuit iCloud er terug op gezet en dat ging prima. Maar... M'n iPhone laat bij de filmrol zien dat hij foto 561 van 952 aan het synchroniseren is. En dat blijft hij doen. Dat rondje met streepjes blijft ook draaien. Nu al een aantal weken dus...

Volgens mij zie ik op de iPhone zelf wel alle foto's. Maar toen ik net de foto's van m'n iPhone op de harde schijf van m'n computer wilde opslaan gaf hij vanaf een bepaalde foto aan dat deze niet gekopieerd kon worden. En die daarna...en die daarna...etc. Ik zie op m'n computer ook enkele fotobestanden waarvan geen miniatuurweergave wordt weergegeven en die ik ook niet kan openen.

Wil dus twee dingen voor elkaar krijgen:

1. Dat m'n filmrol stopt met synchroniseren.
2. Dat ik alle foto's kan kopiëren en openen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Dacht er zelf aan om de laatste back-up terug op de iPhone te zetten. Maar die is dus van gisteren en toen was het foto probleem er dus ook al.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2012 om 12:07 ----------

Aanvulling: ik zie net (nu ik klaar ben met kopiëren) dat alle foto's die niet gekopieerd konden worden ook niet meer worden weergegeven op m'n computer. Ik mis dus een hoop foto's die op de filmrol van de iPhone wel gewoon zichtbaar zijn!

Kun je ook alleen een back-up van de filmrol terugzetten? Want ik heb de afgelopen weken nogal wat gewijzigd in apps, m'n agenda en contacten.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek Culo iTunes 7 10-09-11 20:07
Navigon: Navigon blijft synchroniseren macamba iPhone Navigatie 1 03-06-11 14:18
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol Hannesman Muziek, foto & video 1 17-05-11 16:51
Windows: Itunes Synchroniseren blijft hangen Jarii iTunes 1 11-09-10 22:00
TomTom synchroniseren blijft hangen svonsk Archief 4 22-08-09 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.