//

Werkt Itunes alleen wanneer simkaart erin zit?

Werkt Itunes alleen wanneer simkaart erin zit? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) @werner1963 daar ben ik dan weer te schijterig voor, bang voor problemen met ebay Maar verdiend heeft ie het wel! @armp0wr inderdaad geld al terug, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-06-12, 15:38
micaro84 micaro84 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 45
Standaard

@werner1963 daar ben ik dan weer te schijterig voor, bang voor problemen met ebay Maar verdiend heeft ie het wel!

@armp0wr inderdaad geld al terug, en na alle kleine dingen wat niet bleek te kloppen hadden we al zo'n idee dat het geen echte was. Wat ik nog het ergste vind, is dat ik zo naief was om te denken dat ik het direct op de eerste blik zou zien, maar als je nog nooit een Iphone in handen hebt gehad, dan zie je het niet direct.
Maar ben nu wel helemaal happy met mn echte
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-06-12, 15:48
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ebay zal nog wel contact opnemen maar zoals ik al aanhaalde kan dit soms wel even duren.

Voor een leek lijkt de iphone echt. Het is zelfs strafbaar voor de verkoper om het woord iPhone te gebruiken.

Ook al was het allemaal juist of verkeerd. Je hebt er uit geleerd

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone backup | zit mijn toegangscode erin? iJob iPhone algemeen 0 24-12-11 20:02
Iphone werkt alleen nog maar zonder simkaart :O? Damn123 iPhone algemeen 2 03-12-11 15:21
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit drakenoog iPhone algemeen 6 27-08-10 23:27
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit zipzip iPhone algemeen 2 29-03-10 21:43
iPhone denkt dat headset erin zit desmodus iPhone algemeen 8 13-07-09 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.