//

Coverart I-Tunes. Geeft verkeerde afbeelding bij muziek. In WMP wel juist

Coverart I-Tunes. Geeft verkeerde afbeelding bij muziek. In WMP wel juist discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een Appletv gekocht dus wil mijn muziek van Windows Mediaplayer in mij I-Tunes zetten. Bij Windows Mediaplayer heb ik netjes bij ieder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-12, 08:50
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard Coverart I-Tunes. Geeft verkeerde afbeelding bij muziek. In WMP wel juist

Ik heb laatst een Appletv gekocht dus wil mijn muziek van Windows Mediaplayer in mij I-Tunes zetten. Bij Windows Mediaplayer heb ik netjes bij ieder nummer een afbeelding staan. Bij I-Tunes wil dit niet helemaal werken. Als ik bij het geselecteerde nummer "info" aanklik krijg ik netjes de juiste afbeelding te zien. Maar in mijn coverflow en Appletv krijg ik een afbeelding van een ander nummer te zien. Hieronder 2 foto's om het wat te verduidelijken:
http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/651586.jpg
http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/651587.jpg

Wie kan me hier mee helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Coverflow geeft coverart niet weer..? Rene1979 iPhone Apps 0 09-05-12 20:38
Muziek: Verkeerde speaker bij afspelen muziek? Anfroy Muziek, foto & video 1 02-06-11 22:02
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 14:13
Windows7 ziet iphone wel maar i-tunes geeft foutcode iphone Teuniphone Archief 1 13-02-10 19:28
Iphone geeft verkeerde foto's weer bij iPod DylanVanVliet Muziek, foto & video 20 11-08-09 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.