//

iTunes - Microsoft Visual C++ Runtime error

iTunes - Microsoft Visual C++ Runtime error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iTunes 10 en iOS 6.0 lukt het mij niet meer om een bestand toe te voegen aan de bibliotheek. Ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-12, 11:51
Wessel52 Wessel52 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard iTunes - Microsoft Visual C++ Runtime error

Na de update naar iTunes 10 en iOS 6.0 lukt het mij niet meer om een bestand toe te voegen aan de bibliotheek. Ik krijg een melding van Microsoft Visual C++ Runtime Library: "Runtime error! D:\Program Files\iTunes\iTunes.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. PLease contact the application's support team for more information." Vervolgens wordt iTunes afgesloten.

Ik heb alle Apple-gerelateerde software met Revo Uninstaller verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Tevens Visual C verwijderd. Dat wordt trouwens door Windows Update per kerende post weer aangeboden. Het probleem blijft zich voordoen.

Ik draai Windows 7 64bit.

Wie kan me helpen, zoadat ik weer content aan m'n iPad kan toevoegen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 22:35
solex solex is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem
Help!!!!!!
  #3  
Oud 27-09-12, 22:41
solex solex is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb nog niet iOS 6 draaien maar wel iTunes 10.7 en downgraden van iTunes helpt niet. Ik blijf de c++ runtime error houden zodra ik een PDF aan de bibliotheek van iTunes wil toevoegen. Ook als ik de iPad niet heb aangesloten blijft dit probleem bestaan.
Wie kan helpen......?......
  #4  
Oud 27-09-12, 22:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Let me google that for you

De derde is de beste

Microsoft Visual C++ Runtime Library - Microsoft Answers
  #5  
Oud 28-09-12, 11:18
solex solex is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Thnx Timosha,
Heb alle instructies uitgevoerd maar geen succes. Itunes start gewoon op, maar een pdf toevoegen aan bibliotheek lukt niet. Ook op een 2e computer waarop ook nieuwste versie Itunes staat heb ik hetzelfde probleem. Met vorige versie geen problemen. Als ik ga downgraden naar vorige versie Itunes houdt ik nu hetzelfde probleem. Het lijkt er dus op dat het iets met Itunes te maken moet hebben en dat bij verwijderen hiervan en downgraden er toch iets op de pc achter blijft waardoor probleem blijft bestaan.
De pc's draaien op Windows 7 64 bits en zijn updated en virus/spyware vrij (gemaakt).
  #6  
Oud 28-09-12, 17:13
Wessel52 Wessel52 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Dank! Maar helaas. Zelfde ervaring als Solex. Heb pdf's op m'n iPad nodig voor m'n werk, dus ik ben behoorlijk onthand. Wie heeft het recept voor een echte oplossing?
  #7  
Oud 29-09-12, 17:29
solex solex is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de ipad hersteld via itunes naar oorspronkelijke instellingen en alles werkt weer.
  #8  
Oud 13-10-12, 13:34
Hagen Hagen is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard PDF bibliotheek iTunes

Ik heb nog steeds problemen met PDF bestanden in bibliotheek plaatsen van iTunes. ITunes loopt vast zodra ik het probeer. Heb al diverse keren iTunes opnieuw geinstalleerd en ook een herstelpunt van de computer. Werkte even goed, maar na upgraden iTunes en iCloud weer hetzelfde probleem. Ook ik werk met Windows 7 en 64-bits. Kan iemand mij helpen dit op te lossen?
  #9  
Oud 07-12-12, 16:19
GerardenS GerardenS is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solex Bekijk bericht
Ik heb nog niet iOS 6 draaien maar wel iTunes 10.7 en downgraden van iTunes helpt niet. Ik blijf de c++ runtime error houden zodra ik een PDF aan de bibliotheek van iTunes wil toevoegen. Ook als ik de iPad niet heb aangesloten blijft dit probleem bestaan.
Wie kan helpen......?......
Om een PDF op iTunes te krijgen: met rechts op het PDF file klikken en dan openen in iTunes aanklikken
Het PDF file staat in iTunes en is over te zetten naar de ipad op de normale manier.
  #10  
Oud 07-12-12, 21:30
Elsemarieke Elsemarieke is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 85
Standaard Waar vind ik apparaten in Itunes op mn pc?

Hallo ik heb inmiddels de nieuwste versie van Itunes op mijn pc gezet. Omdat ik net van een Iphone 4 overgegaan ben op een Iphone 5 wilde ik mijn muziek weer terugzetten op beide Iphones. Mijn Iphone 4 blijft gebruikt worden door mijn man.
Ik zie nu in Itunes nergens meer de optie om te synchroniseren en om apparaten aan te klikken zodat je de muziek van de afspeellijsten naar mn iphone 5 te kopieren. Als ik iets wil verplaatsen dan krijg ik de foutmelding dat als ik iets wil veranderen, mn playlist wordt verwijdert en de muziek alleen nog op mn pc staat i.p.v. op de iphone en pc. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel en zou blij zijn met wat hulp, ik zoek al uren.
Kortom waar vind ik apparaten in itunes op mijn pc?
Hoe krijg ik al mijn muziek van de Icloud op mijn Iphone 5? Er staat geen een playlist meer op?

Groetjes
Elsemarieke
  #11  
Oud 04-01-13, 20:05
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GerardenS Bekijk bericht
Om een PDF op iTunes te krijgen: met rechts op het PDF file klikken en dan openen in iTunes aanklikken
Het PDF file staat in iTunes en is over te zetten naar de ipad op de normale manier.
Ik kreeg dezelfde fout bij importeren, maar op deze wijze lukt het probleemloos.
Toch een fout in iTunes, maar dit is een geweldige tip: DANK!
__________________
Willem.
  #12  
Oud 05-09-13, 12:41
crookie crookie is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Super, werkt . Dank je wel.
crookie
Reageren

Labels
itunes 10



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Microsoft Visual C+ Debug ... HonorSociety iTunes 2 10-04-10 12:39
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21
Windows: iTunes Visual effects Gunslinger32 iTunes 0 10-11-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.