//

Problemen synchronisatie - meerdere iTunes accounts - Nieuwste versie iTunes

Problemen synchronisatie - meerdere iTunes accounts - Nieuwste versie iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Sinds ik de nieuwste versie heb van iTunes, en iOS6.0.1, krijg ik, telkens ik mijn iPhone aansluit op mijn Windows-laptop volgende melding bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-12, 20:20
sanne2611 sanne2611 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Post Problemen synchronisatie - meerdere iTunes accounts - Nieuwste versie iTunes

Hallo allemaal.

Sinds ik de nieuwste versie heb van iTunes, en iOS6.0.1, krijg ik, telkens ik mijn iPhone aansluit op mijn Windows-laptop volgende melding bij Stap 4 van 5 (synchroniseren):

"Deze computer is niet langer gemachtigd voor apps die zijn geïnstalleerd op de Iphone van (x). Wilt u deze computer machtigen voor onderdelen die zijn aangeschaft bij de iTunes Store?

Als u deze computer niet machtigt, worden 2 apps, waaronder Flow Free, en de bijbehorende gegevens van deze iPhone verwijderd"


Ik kan dan klikken op "annuleren", "machtigen" of "niet machtigen". Ik klik op "machtigen".

Als ik dan mijn inloggegevens voor het betreffende account invoer, maakt hij verbinding en gaat hij dus verder. Ik krijg dan de melding "Deze computer is reeds geautoriseerd. Inclusief deze, heeft u een totaal aantal van 2 computers geautoriseerd van de voor u beschikbare 5)

Ik moet zeggen, ik heb 2 iTunes accounts. Eentje voor België, dat ik het meest gebruik en dus ook op ingelogd ben, en eentje voor Nederland, waarmee ik de 2 vernoemde apps gekocht had, en dus telkens voor moet inloggen.

Ook heb ik een tijdje iTunes op een andere computer moeten gebruiken. Nu gebruik ik terug mijn eigen laptop.

Sinds de nieuwe iTunes doet hij dat elke keer opnieuw, ook al trek ik mijn iPhone 5 minuten uit en 5 minuten later opnieuw insteek.

Is er een manier waarmee ik toch de volledige iPhone telkens kan synchroniseren, want dat vind ik niet erg, maar zonder dat hij telkens mijn ander iTunes account vraagt om in te loggen, en anders enkele apps dreigt te verwijderen?

Is het bijvoorbeeld ook mogelijk om gekochte apps van iTunes account 2 (NL) over te zetten naar iTunes account 1 (B)?

Heeft er iemand een oplossing en/of antwoord op deze vragen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-12, 20:26
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nee, je kunt aankopen niet tussen accounts uitwisselen.

En je kunt accounts ook niet samenvoegen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 15-11-12, 20:28
sanne2611 sanne2611 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 4
Standaard

Oké, dus als ik het goed begrijp, zal ik dus telkens opnieuw die gegevens moeten invoeren? Ook al deed hij dit eerder niet? Want ik heb het tweede iTunes account al zo'n half jaar, en dat inloggen is pas sinds de laatste iTunes versie :s
  #4  
Oud 15-11-12, 20:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik heb geen recente ervaring met meerdere accounts.

Wellicht kan iemand anders daar meer over zeggen?
  #5  
Oud 30-09-13, 14:19
Tania1968 Tania1968 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard Itunes updaten

Ik kan mijn itunes op mijn laptop niet updaten naar nieuwe versie ,heb nu ios è op mijn iphone ,er springt altijd kotje op dat hij het recht nie heefd ,kan iemand mij helpen aub ,kan hem ook niet verwijderen ,ook geen recht komt er op ,dus herinstaleren kan ik ook niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan nieuwste versie van itunes niet installeren stefaaaan iTunes 1 03-02-12 00:15
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts roeldriessen iTunes 1 17-11-10 14:29
van 3.1.3 naar 4.0 (nieuwste versie via iTunes is 4.0.2) ceke007 iTunes 4 15-08-10 10:04
Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren rdevries iTunes 0 23-01-09 01:59
Nieuwste Itunes 8.1 en versie 1.1.4 herk0039 iTunes 11 20-10-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.