//

Updaten van iphone lukt niet

Updaten van iphone lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Al een lange tijd lukt het mij niet om via mijn macbook met de nieuwste versie van itunes mijn iphone 4s een update te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-12, 14:52
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard Updaten van iphone lukt niet

Hallo,

Al een lange tijd lukt het mij niet om via mijn macbook met de nieuwste versie van itunes mijn iphone 4s een update te geven naar 6.0.1.
(hiervoor kon ik vanaf deze computer op de een of andere manier ook al niet updaten, dit ligt niet aan de telefoon want bij mijn ipad 2 lukt het ook niet.).

Hij geeft nu als foutmelding dat hij geen reservekopie kan maken. In mijn herinnering was dit eerst wat anders.

Het is misschien nog een beetje vaag maar ik zou graag wat hulp krijgen. Als iemand meer info wil dan geef ik dat graag, ik moet dan alleen wel weten wat voor info je nodig hebt.

Oja, als ik mijn iphone nu via een andere computer probeer te updaten dan geef hij aan "this device isn't eligible for the requested build" dus ook bij mijn iphone zal er op het moment iets niet helemaal goed zitten vermoed ik.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-12, 18:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikroeier Bekijk bericht
Hij geeft nu als foutmelding dat hij geen reservekopie kan maken. In mijn herinnering was dit eerst wat anders.
Kan je misschien aangeven welke fouten het eerder wel waren? Draait er eventueel ook zoiets als Little Snitch op die MacBook? En, is er misschien ook geknoeid met /etc/hosts?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G updaten lukt niet ondanks DFU WRX iPhone algemeen 2 14-09-12 17:02
iPhone 3GS updaten naar 5.1.1 lukt niet JW75 iPhone algemeen 2 09-09-12 08:45
iPhone 3G 8 gb updaten naar iOS 5 lukt niet eugje iPhone algemeen 2 13-03-12 14:40
Iphone Updaten CustumFirmware 4.01 lukt niet Creepy iPhone algemeen 4 30-08-10 00:52
iPhone 1e gen.: Updaten lukt niet Giel12 Unlock 1 02-04-10 01:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.