//

Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes

Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleempje met het synchroniseren van photo's tussen mijn iphone en iTunes. Ik beheer mijn foto's allemaal met iPhoto en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-12, 10:28
RobinDeleener RobinDeleener is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 75
Standaard Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met het synchroniseren van photo's tussen mijn iphone en iTunes.

Ik beheer mijn foto's allemaal met iPhoto en heb daar dus allemaal gebeurtenissen. Nu is mijn bedoeling van enkele van deze gebeurtenissen te synchroniseren met mijn iphone.

Ik heb 3 probleempjes:

- Zoals op de figuur te zien zijn heb ik allemaal gebeurtenissen met datums, die bestaan echter niet in iPhoto. Aangezien dat niet echt handig is en ik geen idee heb van waar deze komen zou ik die graag weg hebben. Maar ik weet niet vanwaar ze komen dus geen idee hoe ik dit kan oplossen

- Van de geselecteerde foto's worden niet alle foto's overgezet. Zoals weergegeven op de figuur zouden het 9195 foto's moeten zijn maar op de iphone worden er maar een 2000 op gezet. Iemand die weet hoe ik alle foto's kan overzetten of hoe dit kan opgelost worden?
Het is ook zo dat er op de iphone gebeurtenissen worden weergegeven die ik had geselecteerd om te synchroniseren maar waar gewoon geen enkele foto inzit.

- dan nog een klein vraagje, ik heb in iPhoto elke keer een foto hoofdfoto gemaakt zodat deze altijd weergegeven wordt als foto van de gebeurtenis. Ik zou die hoofdfoto ook graag als hoofdfoto op mijn iphone willen als ik naar foto's > gebeurtenissen ga. Iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Problemen foto's Itunes.jpg‎ (43,6 KB, 4x gelezen)

Laatst gewijzigd door RobinDeleener; 11-12-12 om 10:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-12, 11:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinDeleener Bekijk bericht
- Zoals op de figuur te zien zijn heb ik allemaal gebeurtenissen met datums, die bestaan echter niet in iPhoto. Aangezien dat niet echt handig is en ik geen idee heb van waar deze komen zou ik die graag weg hebben. Maar ik weet niet vanwaar ze komen dus geen idee hoe ik dit kan oplossen
"Gebeurtenissen" in iPhoto zijn eigenlijk niet meer of minder dan de foto's van één bepaalde dag (of een Fotostream van een bepaalde maand). Je kan die gebeurtenis een andere naam geven ipv. van de datum (Untitled Event).

Als je echter de Gebeurtenissen door mekaar gaat gooien door bv. foto's van een een andere datum naar een Gebeurtenis van vandaag te verplaatsen kunnen zulke problemen optreden. Zoiets doe je het beste door Albums aan te maken en de Albums te synchroniseren.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-12-12 om 11:11.
  #3  
Oud 11-12-12, 12:38
RobinDeleener RobinDeleener is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 75
Standaard

okej das duidelijk.
Erg bedankt voor de snelle en goede antwoord.

Met albums is het inderdaad makkelijker synchroniseren en blijkbaar lukt het daarmee ook om alle foto's over te zetten.

Is het ook mogelijk om de hoofdfoto van de albums ook als hoofdfoto om mijn iphone te krijgen? of kiest hij altijd de eerste?
  #4  
Oud 11-12-12, 12:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinDeleener Bekijk bericht
Is het ook mogelijk om de hoofdfoto van de albums ook als hoofdfoto om mijn iphone te krijgen? of kiest hij altijd de eerste?
Voor zover mij bekend is dat niet mogelijk. Die zgn. hoofdfoto is slechts een thumbnail binnen iPhoto en die wordt niet mee gesynchroniseerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone op andere pc gesynchroniseerd. Alle contacten, foto's,... kwijt Bierarchist iPhone algemeen 0 01-08-12 15:53
Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek Youri82 iPhone algemeen 0 30-10-11 12:44
Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet jelmerbosma iPad algemeen 3 09-10-11 16:49
Krijg iphone niet gesynchroniseerd met itunes BLACKBULLETJE iTunes 0 17-02-11 16:31
Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd scbrouwer iTunes 5 30-09-08 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.