//

Handmatig muziek toevoegen naar iPhone via iTunes 11 niet mogelijk

Handmatig muziek toevoegen naar iPhone via iTunes 11 niet mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Ik zit weer eens te rotzooien met iTunes 11 op mijn Windows PC. Ik heb namelijk direct synchroniseren bij het opstarten van iTunes en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-13, 18:03
JimA JimA is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard Handmatig muziek toevoegen naar iPhone via iTunes 11 niet mogelijk

Goedemiddag!

Ik zit weer eens te rotzooien met iTunes 11 op mijn Windows PC. Ik heb namelijk direct synchroniseren bij het opstarten van iTunes en het koppelen met iPhone uit staan en handmatig muziek beheren staat aan.

Alleen krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar op de muziek die ik heb geselecteerd naar het woordje iPhone te slepen wat in de rechter bovenhoek staat. Er staat dat zo'n rood rondje met een streep bij.

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt!
- Jim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-13, 17:59
efiddela efiddela is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Beste, als je je iphone op itines hebt aangesloten staat er rechtsboven"iphone",zoals je al weet. Klik dan op "op deze ihone" rechts boven. Dan klik je op toevoegen onder de button "gereed". Nu sleep je je nummers die je wilt toevoegen naar de rechterkolom onder muziek. Nu staan deze nummers op je iphone. Mvg.
  #3  
Oud 06-01-13, 19:55
JimA JimA is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Ik ben al een stuk verder, alleen het is nog niet gelukt. Als ik namelijk de muziek via die weg naar de iPhone sleep dat is het elke keer als ik loslaat dat het icoontje twee keer knippert en wel weergeeft: "Bestanden verplaatsen naar iPhone" en dat vervolgens dan niet doet.

Als ik namelijk weer naar mn iPhone ga dan staat het er niet op en iTunes geeft de muziek die ik heb geprobeerd toe te voegen met een rondje ervoor en doorzichtig weer. De andere muziek staat wel gewoon normaal (zie: screenshot).

Enig idee wat hier het probleem is?
- Jim
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png iphonemuziek.png‎ (33,0 KB, 41x gelezen)
  #4  
Oud 07-01-13, 01:18
efiddela efiddela is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Beste, bij mij werkt het perfect zoals ik omschreven heb. Ik heb je screenshot bekeken en dit heb ik nog niet gezien. Staat jouw instelling goed? Kijk eens onder "op deze iphone" rechts onder bij instellingen of "willekeurige onderdelen kiezen" is aangevinkt. Misschien dat het daaraan ligt. Mvg.
  #5  
Oud 08-01-13, 14:47
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door efiddela Bekijk bericht
Beste, als je je iphone op itines hebt aangesloten staat er rechtsboven"iphone",zoals je al weet. Klik dan op "op deze ihone" rechts boven. Dan klik je op toevoegen onder de button "gereed". Nu sleep je je nummers die je wilt toevoegen naar de rechterkolom onder muziek. Nu staan deze nummers op je iphone. Mvg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door efiddela Bekijk bericht
Beste, bij mij werkt het perfect zoals ik omschreven heb. Ik heb je screenshot bekeken en dit heb ik nog niet gezien. Staat jouw instelling goed? Kijk eens onder "op deze iphone" rechts onder bij instellingen of "willekeurige onderdelen kiezen" is aangevinkt. Misschien dat het daaraan ligt. Mvg.
Geen idee waar jij naar zit te kijken maar zoals je het beschrijft snap ik er geen snars van

Bij mij doet zich ook hetzelfde voor, kan al mijn idevices niet meer handmatig beheren, slepen naar muziek of films is niet meer mogelijk. Zit er al een uur naar te staren en het proefondervindelijk aan het uit testen maar boek niet echt vorderingen
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #6  
Oud 12-01-13, 12:30
efiddela efiddela is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

@ FridgeNL. Heb een paar screenshot met uitleg toegevoegd. Dan weet je wat ik bedoel. Mvg.
Itunes 1.jpg

Itunes 2.jpg
  #7  
Oud 12-01-13, 14:15
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Welke versie van iTunes heb jij?
Ik krijg dit niet te zien namelijk....
  #8  
Oud 12-01-13, 14:32
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

@efiddela Begrijp nu wat je bedoeld, ik heb iTunes anders geconfigureerd dus snapte ik niet wat je bedoelde.

Probleem is bij mij begonnen na een iTunes update van 10.6 naar huidige versie en het probleem ligt waarschijnlijk in iTunes match/iCloud. Ik gebruik beide niet maar iTunes geeft aan van wel, ondanks dat match niet eens aan staat. Heb op een andere laptop weer 10.6 schoon geinstalleerd en nu kan ik weer probleemloos handmatig muziek/films/boeken toevegen op mijn iDevice's.
  #9  
Oud 12-01-13, 21:12
efiddela efiddela is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

@ uitsmijter. Ik gebruik de laatste versie van itunes.(11.0.1) Je moet in je bibliotheek op nummers klikken, dan heb je het beeld van het tweede screenshot. Mvg.
  #10  
Oud 12-01-13, 21:54
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door efiddela Bekijk bericht
@ uitsmijter. Ik gebruik de laatste versie van itunes.(11.0.1) Je moet in je bibliotheek op nummers klikken, dan heb je het beeld van het tweede screenshot. Mvg.
Ik zie het al,jij hebt de zijbalk tonen uit staan in iTunes.
Als je zijbalk tonen aan heb staan krijg je namelijk je iPhone aan de linkerkant te zien (net als in de oude versie)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? borgqueenx iTunes 2 26-06-10 21:43
Windows: "Muziek Handmatig Beheren" naar Iphone lukt niet?! s881043 iTunes 2 03-04-10 20:11
Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone dnootenboom Archief 16 19-11-09 14:30
Muziek: Handmatig muziek naar iphone Hoppieee Muziek, foto & video 17 21-06-09 05:06
Muziek: Handmatig beheren muziek mogelijk! f1aap Muziek, foto & video 9 27-01-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.