//

iTunes Match en afspeellijsten

iTunes Match en afspeellijsten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Twijfel al enige tijd of ik van iTunes Match gebruik wil gaan maken, ik heb bijna 18.000 nummers in mijn iTunes staan en heb vele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-13, 18:26
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard iTunes Match en afspeellijsten

Twijfel al enige tijd of ik van iTunes Match gebruik wil gaan maken, ik heb bijna 18.000 nummers in mijn iTunes staan en heb vele afspeellijsten. Juist dat laatste brengt me aan het twijfelen omdat ik vele (waarvan een aantal "slimme ") afspeellijsten gebruik, Volgens de info in de Apple Store zou dat bij Match inderdaad ook steeds gesynchoniseerd blijven worden maar ben zo eigenwijs om te denken dat dat vast grandioos mis gaat. De vele voordelen (vooral ook omdat elk jaar maanden in hey buitenland ben met ipad) zie ik echter ook wel.
Helaas zie ik in dit forum nauwelijks reacties met ervaringen met Match. Kan iemand me hiermee verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-13, 15:50
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb iTunes Match en je bent inderdaad eigenwijs. Je afspeellijsten worden gesynchroniseerd.

Heel erg handig inderdaad. Je maakt onderweg een afspeellijst en thuis kun je deze bv gebruiken op je Apple TV.
  #3  
Oud 03-01-13, 16:28
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Fijn! Heel erg bedankt voor je reactie, dat had ik nodig, iemand die het zelf ook gebruikt! Nogmaals dank, ik ga nu ook op Match over.
  #4  
Oud 11-01-13, 14:52
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Heb nu mijn ruim 17.500 kunnen matchen en iTunes Match werkt nu redelijk, maar wel na een uiterst moeizaam en langdurig uploadproces.
Vervelender is dat de hoesjes nu grotendeels niet meer getoond worden. Elders op internet las ik daarover (tja helaas wel pas nadat ikgestart was met Match) heel verl klachten en ook blijkt de door Apple geopperde oplossing niet te werken, zoals bij vele andere gebruikers. Duidelijk iets dat Apple helaas nog steeds niet op orde heeft. Of ik er aan begonnen zou zijn " met de kennis van nu" : dacht ik niet!
Reageren

Labels
itunes match



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: afspeellijsten verwijderen uit itunes Guest-0510121725 iTunes 1 05-10-12 14:06
Probleem met afspeellijsten met itunes match maschawarnaar iCloud 0 08-08-12 11:29
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27
Afspeellijsten syncen buiten iTunes Match Jessepes iCloud 3 20-01-12 16:10
Windows: Afspeellijsten weg na update Itunes Numero4 iTunes 0 07-07-11 18:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.