//

Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk?

Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort een iPod Touch. Hoe krijg ik een bibliotheek daarvoor, die ik samenstel uit de bibliotheek die op mijn Mac staat? In iTunes kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-13, 17:22
JanSr JanSr is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 74
Standaard Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk?

Sinds kort een iPod Touch.
Hoe krijg ik een bibliotheek daarvoor, die ik samenstel uit de bibliotheek die op mijn Mac staat?
In iTunes kan ik zien wat er in de iPod staat, in het rijtje: Overzicht, Apps ... Op deze iPod
Maar ik kan daar niets, niet sorteren, niet toevoegen, niet verwijderen.
Kennelijk begrijp ik het systeem nog niet.
Waar vind ik een heldere uitleg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-13, 17:41
vipdesks
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ThĂ´ng tin: Admin Peter cung lĂ* Admin c?a FCM vĂ* PM ( 2 chuong trình r?t uy tĂ*n)





CHI TI?T V? MEGAMONEY:

Mua Pos d? hu?ng l?i nhu?n. Giá m?t pos lĂ* 10$.
Khi b?n mua m?t pos 10$ nĂ*y s? chia lĂ* 2
5$ s? du?c hu?ng lĂŁi 2% m?t ngĂ*y trong vòng 75 ngĂ*y ( T?ng 150%)
5$ s? du?c tr? 200% t?c 10$ khi cycle
Dây m?i lĂ* ngu?n thu kh?ng c?a chuong trình.

LĂ*m th? nĂ*o d? b?n nhanh d?t du?c cycle d? nh?n 200%.
Th? nh?t:
B?n s? du?c 10% thĂŞm tru?c ti?p vĂ*o position c?a b?n khi ref tr?c ti?p c?a b?n mua m?t position m?i.
Th? hai.
B?n s? du?c 10% thĂŞm tr?c ti?p vĂ*o position cao nh?t c?a b?n khi b?n mua m?t position m?i.
Th? 3.
Khi nh?n lĂŁi 2% trong vòng 75 ngĂ*y thì b?n cĂł th? rĂşt v? 75% vĂ* 25% còn l?i b?n b?t bu?c ph?i tái d?u tu s? ti?n nĂ*y d? mua position. Vi?c mua nhi?u Position s? lĂ* dòn b?y tĂ*i chĂ*nh cho b?n.

Site ch?p nh?n: Ego, STP, LR, PM
RĂşt t?i thi?u lĂ* 5$ vĂ* t?i da lĂ* 2000$ m?t ngĂ*y.
KhĂ´ng m?t fee dep, phĂ* rĂşt lĂ* 4%



DANG KĂŤ T?I DĂ‚Y


PS: 1. Site cĂł team nĂŞn ai dang kĂ* s?m s? cĂ*ng cĂł l?i
2. S? c?p nh?p thêm thông tin t?i dây
  #3  
Oud 28-02-13, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanSr Bekijk bericht
Hoe krijg ik een bibliotheek daarvoor, die ik samenstel uit de bibliotheek die op mijn Mac staat?
Wat bedoel je met de bibliotheek die op de Mac staat?
  #4  
Oud 01-03-13, 08:55
JanSr JanSr is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 74
Standaard

Als ik iTunes open op mijn Mac, zie ik alle nummers, albums, artiesten, etc, als ik op één van die dingen klik kan ik sorteren op van alles.
Rechtsboven zie ik staan: 3 apparaten: te weten mijn iPhone, die van mijn vrouw en de iPod.
Als ik daar op iPod klik kan ik kiezen uit Overzicht, Apps, Muziek, Films etc.
Als ik op Muziek klik krijg ik een overzicht van alles wat in mijn "Mac muziekbibliotheek" staat, zoals afspeellijsten, genres, albums en artiesten. ik kan daar vinkjes aan en uitzetten, meer niet
Maar wat ik niet voor elkaar krijg is de inhoud van mijn iPod samenstellen zoals ik dat wil.
Het lijkt er op dat ik slechts een uittreksel van die Mac bibliotheek kan overzetten op de iPod.

Mis ik iets?

De kwestie is namelijk dat ik in mijn auto een interface heb die de CompactDisc wisselaar vervangt door de iPod.
De radio ziet een beperkt aantal volumes (CD's).
Ik wil mijn muziek in zes volumes indelen, die elk dan uit een vrij groot aantal nummers kunnen bestaan.
En ik krijg dat nog niet voor elkaar.
  #5  
Oud 01-03-13, 09:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanSr Bekijk bericht
Rechtsboven zie ik staan: 3 apparaten: te weten mijn iPhone, die van mijn vrouw en de iPod.
Heb je dan drie (3) toestellen tezamen aan iTunes aangesloten? Als dat zo is dan kan ik niet helpen want zo'n configuratie heb ik nog nooit uitgeprobeerd.
  #6  
Oud 01-03-13, 15:58
whaan whaan is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maassluis
Berichten: 55
Standaard

Dat is heel normaal,heb ik namelijk ook.
bv iPad is aangesloten op de Mac,en de anderen draadloos d.m.v. Wi-Fi .
Zo kan je alle apparaten zichtbaar maken in iTunes.

whaan
  #7  
Oud 01-03-13, 16:13
JanSr JanSr is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 74
Standaard

Juist. Maar ik ben nog geen stap verder met de vraag hoe ik een bestand met muzieknummers in die iPod krijg.
Alleen een "aftreksel" van de muziekbibliotheek op de Mac wordt automatisch op de iPod gezet.
In de handleiding vind ik een verhaal over het kiezen van een andere bibliotheek. Maar enig resultaat heb ik er nog niet mee kunnen bereiken.
Heeft iemand een voorbeeldje van de bestandsstructuur in Muziek/iTunes bibliotheek/iTunes Media/Music etc?
Ik heb nu twee van die bibliotheken, maar ik krijg alleen de originele Muziek/iTunes bibliotheek/iTunes Media/Music in beeld en niet de nieuw aangemaakte
iTunes bibliotheek iPod/itunes Media/Muziek iPod
Als ik iTunes open met option, dan kan ik een bestandje iTunes Library.itl openen in die nieuwe bibliotheek, maar dan zie ik toch de oude inhoud van Music en niet van Muziek iPod.
Ik snap dus iets niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik een app uit de itunes bibliotheek naar mijn iphone verzenden? cj92 iPhone algemeen 3 14-01-13 08:45
Hoe werkt nu eigenlijk 'Zoek mijn iphone' precies? Shorty007 iPhone algemeen 5 27-07-12 00:32
Windows: Hoe herkent ITUNES eigenlijk een computer eapoe iTunes 2 19-03-09 11:33
Hoe werkt het eigenlijk bob-art iPhone algemeen 4 21-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.