//

Foutmelding bij reservekopie

Foutmelding bij reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een Iphone5 en wilde graag al mijn gegevens van mijn Iphone4 overzetten. Nou kreeg ik ineens een foutmelding bij een reservekope ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-13, 15:36
daaaan63 daaaan63 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard Foutmelding bij reservekopie

Sinds kort heb ik een Iphone5 en wilde graag al mijn gegevens van mijn Iphone4 overzetten. Nou kreeg ik ineens een foutmelding bij een reservekope maken: 'kan geen reservekopie maken omdat er zich een fout heeft voorgedaan'.

Ik heb al allemaal dingen geprobeerd zoals mappen verwijderen uit Itunes, Itunes op een andere pc geinstalleerd, firewall uitgeschakeld, USB poort veranderd. Ook heb ik windows en Itunes en mijn Iphone geupdate, maar niks helpt.
Zelf heb ik het idee dat het dan eventueel aan de Iphone zelf ligt, aangezien hij bij een nieuwe Itunes op een andere pc hetzelfde bericht aangeeft ? Maar verder heb ik nog nooit problemen met mijn Iphone4 gehad.

Mijn laatste idee was om dan een reservekopie te maken via Icloud (wat ik verder nooit gebruikt had) maar die kan hij ook niet helemaal voltooien.

hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik toch nog al mijn recente gegevens op mijn nieuwe telefoon kan zetten...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-13, 21:00
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Over welk soort gegevens heb je het dan .... ?

Niet voor alle gegevens is een reservekopie vereist om dit over te zetten naar een nieuwe iPhone.
Reageren

Labels
foutmelding, iphone4, reservekopie itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: 4G: Update naar 5.0.1 foutmelding bij reservekopie Adinde Jailbreak 0 07-12-11 21:53
Foutmelding -43 na reservekopie broos10 iPhone algemeen 3 23-10-11 14:51
Foutmelding bij maken reservekopie iphone MillyNelly iPhone algemeen 8 04-04-11 13:48
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 05:58
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt nil889 iTunes 0 30-09-08 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.