//

foto en muziek op iphone synchroniseert niet meer met iMac

foto en muziek op iphone synchroniseert niet meer met iMac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn foto's en muziek niet meer gesynchroniseerd worden via iTunes op mn iMac. Op mijn windows laptop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-13, 10:50
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard foto en muziek op iphone synchroniseert niet meer met iMac

goedemorgen

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn foto's en muziek niet meer gesynchroniseerd worden via iTunes op mn iMac.

Op mijn windows laptop werkt het wel gewoon dus het lijkt me een issue op de iMac zelf.

Ik had gisteren mijn iphone 5 volledig hersteld en de backup teruggezet. Op dat moment synchroniseerde hij wel de foto's en muziek. Maar als ik daarna nog wat muziek of foto's wil toevoegen dan gebeurt er helemaal niks.

Wie kan mij hiermee helpen?

iPhone is al volledig hersteld dus daar ligt het niet aan.

de iMac heeft Mountain Lion (laatste versie volgens mij)

bedankt alvast,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-13, 11:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe synchroniseer je die foto's? A la Windows met mapjes die her en der verspreid staan op de HDD. Of op de Mac manier met albums/events uit iPhoto (of Aperture)?

Als je iPhoto gebruikt kan je eens proberen om de de iPod Photo Cache in de iPhoto bibliotheek te verwijderen en dan opnieuw te syncen.
  #3  
Oud 24-04-13, 12:42
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hoe synchroniseer je die foto's? A la Windows met mapjes die her en der verspreid staan op de HDD. Of op de Mac manier met albums/events uit iPhoto (of Aperture)?

Als je iPhoto gebruikt kan je eens proberen om de de iPod Photo Cache in de iPhoto bibliotheek te verwijderen en dan opnieuw te syncen.

niet op de windows manier maar op de Mac manier, dus vanuit iPhoto..

maar wat met de muziek dan? Kan toch niet dat ik elke keer mn foon moet herstellen om dan de gewenste muziek/foto's op de foon te hebben???
  #4  
Oud 24-04-13, 12:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
niet op de windows manier maar op de Mac manier, dus vanuit iPhoto..
Dan verwijder de iPod Photo Cache eens uit de iPhoto bibliotheek. Klik rechts op de bibliotheek en kies "Show package contents".

iTunes synchroniseert niet de originele foto's maar converteert de foto's naar een formaat aangepast aan de resolutie van het respectievelijke iDevice. Die foto's staan dan in iPod Photo Cache om te worden gesynct. Die cache kan wel eens corrupt worden na een paar restore oefeningen.

Met het synchroniseren van deuntjes heb ik helaas geen ervaring want dat heb ik nog nooit gedaan.
  #5  
Oud 24-04-13, 13:00
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan verwijder de iPod Photo Cache eens uit de iPhoto bibliotheek. Klik rechts op de bibliotheek en kies "Show package contents".

iTunes synchroniseert niet de originele foto's maar converteert de foto's naar een formaat aangepast aan de resolutie van het respectievelijke iDevice. Die foto's staan dan in iPod Photo Cache om te worden gesynct. Die cache kan wel eens corrupt worden na een paar restore oefeningen.

Met het synchroniseren van deuntjes heb ik helaas geen ervaring want dat heb ik nog nooit gedaan.

Ik ben windows sneltoetsten gewend, dus misschien dat je me in jip en janneke taal kan uitleggen hoe ik dit moet doen
  #6  
Oud 24-04-13, 13:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
.... dus misschien dat je me in jip en janneke taal kan uitleggen hoe ik dit moet doen
Ik zal het met plaatjes doen, die verstaan Jip en Janneke meestal ook







  #7  
Oud 24-04-13, 13:32
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

kei bedankt!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik zal het met plaatjes doen, die verstaan Jip en Janneke meestal ook







  #8  
Oud 24-04-13, 21:52
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

toch nog een vraag.. dit doe je dus in finder?
  #9  
Oud 25-04-13, 08:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, dat doet men met Finder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron marleenjoosten iPhone algemeen 3 09-03-13 02:13
Muziek synchroniseert niet meer Belle87 iTunes 1 12-06-11 14:11
Muziek synchroniseert niet meer? JCC iTunes 0 05-04-11 00:21
Muziek synchroniseert niet met iPhone Doblie iTunes 1 30-03-11 00:38
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 Bifi iTunes 0 16-01-11 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.