//

Hoe hele itunes overplaatsen naar nieuwe pc?

Hoe hele itunes overplaatsen naar nieuwe pc? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuw pc, en had graag mijn hele iphone bibliotheek met afspeellijsten + albumarts verplaatst. Alle muziek heb ik al overgezet naar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-05-13, 18:17
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard Hoe hele itunes overplaatsen naar nieuwe pc?

Ik heb een nieuw pc, en had graag mijn hele iphone bibliotheek met afspeellijsten + albumarts verplaatst. Alle muziek heb ik al overgezet naar mijn pc, je zou zeggen: sleep ze gewoon naar itunes. Maar veel van die muziek gebruik ik niet, enkel een aantal nummers. + ik heb afspeellijsten gemaakt en albumarts voor elk nummer.

Wat moet er gebeuren? Ik heb al gekozen om mijn bibliotheek en afspeellijsten te exporteren, ik heb nu twee kleine bestandjes. Voor de rest zit ik met de handen in het haar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-13, 18:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer

Niet alleen de titel lezen ook op de linkjes klikken
  #3  
Oud 14-05-13, 18:25
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer

Niet alleen de titel lezen ook op de linkjes klikken
Ik zou het via een externe schijf willen doen. Maar via de externe schijf methode moet je de map kiezen waar muziek opstaat. Maar mijn meeste muziek staat op de D schijf, maar er zijn ook andere nummers die itunes moeten omzetten heeft die op de c schijf staan...
Daarnaast had ik weer graag al mijn nummer naar mijn nieuwe computer verplaatst. Daarvan moeten er alleen maar een aantal gebruikt worden. Als ik via de externe schijfmethode werk, dan kopieer ik dan toch nog eens mijn hele itunes bibliotheek, terwijl ik alle nummers al op mijn pc zal staan hebben (dus ik zal veel nummers dubbel hebben staan). Ik wil dus dat itunes enkel de nummers gebruikt die ik gebruikte voor itunes, en de rest laat staan die ik niet gebruik. Hopelijk begrijpen jullie dit, moeilijk om uit te leggen
  #4  
Oud 14-05-13, 18:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zet te beginnen alles van de oude computer naar de nieuwe computer over met Windows Easy Transfer. Dan is dat tenminste al in orde.
  #5  
Oud 14-05-13, 18:30
Dbrown Dbrown is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 63
Standaard

Daar ben ik mee bezig maar wat moet er dan gebeuren dat itunes de nummers er uit kiest die ik gebruik + de afspeellijsten en de albumarts te behouden?

Edit: ik heb die externe schijf methode eens bekeken op de site van apple:

Met die methode moet je de itunes media map kopiëren, maar in die map staan alleen van mij mijn omgezette nummers (en dat zijn er niet zo veel).
De meeste nummers staan in een andere map. Maar in die map staan er veel nummers waarvan ik maar een aantal gebruik. En ik wil die hele map kopieren naar mijn nieuwe pc. Maarrrr als ik de methode volg van de site van apple. Dan moet ik de nummers die in de map staan waarvan ik maar een aantal gebruik opnieuw allemaal kopiëren naar de itunes media map. Dus als ik dan de itunes media map kopieer met die nummers en nog eens de hele map vol met nummers kopieer, dan heb ik ze dus dubbel en dat is toch wel veel plaats voor dataopslag dat ik dan kwijt ben...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe itunes bibliotheek overzetten naar nieuwe pc? (albumart+afspeellijsten behouden) Dbrown iTunes 2 27-04-13 19:40
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 13:48
Mac OS X: Iphone sync overplaatsen naar ander Macbook 4en iTunes 0 22-07-10 10:16
Microsoft Activesync contacten overplaatsen naar iPhone Kersentaart iTunes 0 22-02-09 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.