//

Herinstallatie Windows > iTunes synchroniseren

Herinstallatie Windows > iTunes synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pc had de laatste tijd te weinig opslagruimte, dus heb ik de harde schijf vervangen door een exemplaar met meer opslagruimte. De nieuwe harde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-13, 13:32
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Herinstallatie Windows > iTunes synchroniseren

Mijn pc had de laatste tijd te weinig opslagruimte, dus heb ik de harde schijf vervangen door een exemplaar met meer opslagruimte.

De nieuwe harde schijf is uiteraard ook opnieuw geinstaleerd met Windows Vista. Hierbij hoorde ook een nieuwe installatie van iTunes.

Nadat iTunes was geinstalleerd heb ik in de lege bibliotheek nieuwe muziek gezet. De oude muziek (die dus nog op mijn iPhone staat) kan weg en kan worden vervangen door de nieuwe.

Vanmorgen sloot ik mijn iPhone aan op de pc en toen vielen mij de volgende dingen op:

1) ik kan geen apps meer updaten, omdat links boven in het scherm bij iTunes het woord apps weg is in de bibliotheek (staat alleen nog muziek, films, tv-programma's en boeken);
2) na het synchroniseren is alles nog hetzelfde: oude muziek staat nog op mijn telefoon en nieuwe muziek is niet overgezet;
3) mijn boek- en video bibliotheek op de pc is nog leeg, terwijl ik diverse pdf-bestanden en 2 video's op mijn iPhone heb staan. Deze zijn dus ook niet gesynchroniseerd met de pc.

Ik ben ingelogd met mijn Apple-ID en de computer is geautoriseerd voor / met mijn iPhone.

Wat is hier het probleem en hoe is het op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 13:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Wat is hier het probleem en hoe is het op te lossen?
Het probleem is, denk ik, dat er op de iPhone een paar indices staan die aangeven dat de iPhone met een andere iTunes bibliotheek gesynchroniseerd is. Opnieuw synchroniseren met de nieuwe iTunes bibliotheek zou dat kunnen verhelpen.
  #3  
Oud 01-07-13, 13:47
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Maar ik heb al 10 x op "synchroniseren" geklikt in de nieuwe iTunes / bibliotheek.

Ik krijg dan een bericht of ik onderdelen die wel op de iPhone staan maar niet in iTunes over wil zetten. Ik klik dan op nee (want ik wil van de oude muziek af en alleen de nieuwe op mijn iPhone hebben) en krijg dan een melding dat er te weinig ruimte is op de iPhone (terwijl er juist een hoop muziek af moet, de oude bibliotheek bevatte veel meer). Ik zou dus juist vrije ruimte er bij moeten krijgen i.p.v. dat er tekort is.
  #4  
Oud 01-07-13, 14:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Ik klik dan op nee (want ik wil van de oude muziek af en alleen de nieuwe op mijn iPhone hebben)...
Als men met een nieuwe iTunes bibliotheek gaat syncen krijgt men normaal gezien eerst een boodschap dat de iPhone al gesynct is met een andere bibliotheek en dat alles van de iPhone zal verwijderd worden. Heb je die boodschap niet voorbij zien komen?
  #5  
Oud 02-07-13, 00:43
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Nee, ik heb geen andere melding gezien dan die van "er zijn op de iPhone Iphone van ... onderdelen aangetroffen die niet in de iTunes bibliotheek voorkomen, enz.".
  #6  
Oud 02-07-13, 10:59
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Gisteren is het me gelukt om bij het synchroniseren alle muziek, video's en pfd's te verwijderen van de iPhone.

Met de knop "aankopen overzetten" is het me gelukt om alle apps terug naar iTunes te zetten. Updaten van de apps is ook gelukt.

Nu moet ik alleen nog de nieuwe muziek op mijn iPhone zien te krijgen.
  #7  
Oud 02-07-13, 13:37
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

Nog een tip van mijn kant als je op je oude pc nog de machtiging hebt staan met je account en je kunt er nog aan verwijder deze machtiging dan vanaf de pc. Je kan namelijk maar 5 pc's met itunes machtigen dit is bij mij nog wel eens vergeten als ik m'n pc nieuw installeerde en dan moest ik oppassen met het aantal machtigingen..
  #8  
Oud 02-07-13, 14:24
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard

Thanks voor je tip. Oude harde schijf heb ik nog liggen, die kan ik er inderdaad zo in doen en dan heb ik mijn oude iTunes terug. Maar je tip heb ik inmiddels niet meer nodig, aangezien nu ook de muziek op de iPhone staat. Kwestie van "gehele muziek bibliotheek synchroniseren" aanvinken (wat ik overigens al een paar keer had gedaan).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Herinstallatie Windows - iPhone syncen zdenek iTunes 0 12-06-11 19:40
Windows: herinstallatie pc, hoe itunes te backuppen B3rt iTunes 11 11-10-09 01:18
Herinstallatie iTunes Erulezz iTunes 1 08-07-09 22:14
Probleem met synchen na herinstallatie Windows. Taco iTunes 2 14-11-08 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.