//

Alles van mn iphone overzetten naar iTunes

Alles van mn iphone overzetten naar iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe laptop en ik wou graag alles wat op mn iphone staat op iTunes op mn laptop zetten, maar het lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-13, 00:58
esosh esosh is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Alles van mn iphone overzetten naar iTunes

Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop en ik wou graag alles wat op mn iphone staat op iTunes op mn laptop zetten, maar het lukt me maar niet. Weet iemand misschien hoe dat moet? Ik heb geprobeerd het met behulp van andere topics op te lossen, maar dat is me niet gelukt. Mijn oude laptop is gecrasht dus die kan ik niet gebruiken.

m.v.g esosh
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-13, 10:19
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Het ligt er maar aan wat je op iTunes wil krijgen. Als het gaat om aankopen die je gedaan hebt in de iTunes/App Store hebt gedaan is het geen probleem.

iTunes Store: aankopen van een iOS-apparaat of iPod naar een computer overzetten

Als het gaat om foto's die je gesynchroniseerd hebt van je oude computer naar de iPhone dan is het niet via iTunes mogelijk maar zul je bijvoorbeeld via Senuti moeten werken.
__________________
War, war never changes
Reageren

Labels
iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist leopold3 iPhone algemeen 3 30-10-12 19:40
Film overzetten van Itunes naar Iphone JensDM iTunes 6 25-03-12 19:10
muziek overzetten van iphone naar itunes cindydepindy iTunes 5 10-01-12 16:30
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes sannetjeislief iTunes 9 01-05-11 11:13
Afspeellijsten van iPhone overzetten naar iTunes? CrazyChiz iTunes 1 12-09-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.