//

Foto's verdwenen en niet zichtbaar in itunes

Foto's verdwenen en niet zichtbaar in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag wilde mijn man alle fotos knippen en plakken uit de dcim map naar onze pc. Mijn icloud geeft al een tijdje aan dat deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-13, 22:23
BarWD BarWD is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Foto's verdwenen en niet zichtbaar in itunes

Vanmiddag wilde mijn man alle fotos knippen en plakken uit de dcim map naar onze pc. Mijn icloud geeft al een tijdje aan dat deze vol zit.
De meeste mappen en bestanden welke zichtbaar waren knipten en plakten zonder probleem naar de harde schijf. Één map kopieerde wel maar de bestanden kwamen niet mee, de map verdween van mijn telefoon en de bestanden zijn nu weg. Het gaat om alle fotos van de maand november en oktober.
In itunes wordt er wel aangegeven dat er twee gb aan fotos op de telefoon staan maar deze krijg ik op geen enkele manier zichtbaar. Ze staan ook niet meer op m'n filmrol.

Wie kan mij helpen? Of zijn alle fotos voorgoed verloren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-13, 22:45
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

De laatste keer dat ik mijn telefoon aan een PC heb gekoppeld was er een folder zichtbaar op de iPhone waar de foto's stonden. Volgens mij wordt er tegenwoordig zelfs een import wizard gestart op de PC als je de iPhone koppelt. Kijk eens in de mijn afbeeldingen folder. Het kan zijn dat je daarvoor binnen iTunes een instelling in de samenvatting moet aanpassen om de filmrol zichtbaar te maken.
Ik heb nog nooit foto's binnen iTunes gezien. (Op mijn Mac worden de foto's automatisch in iPhoto geïmporteerd.

Ik meen laatst ook gezien te hebben dat je ook op de PC een koppeling kunt maken met iCloud. Je kunt wellicht altijd nog je foto's via iCloud terughalen naar je PC.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bestandsnaam van foto niet zichtbaar Olden iPad algemeen 0 22-03-13 23:51
Foto: Recente foto's iPhone niet zichtbaar op pc VTI.Daan Muziek, foto & video 3 17-09-12 21:49
Foto: foto's niet meer zichtbaar tasjake Muziek, foto & video 0 14-09-12 15:33
Mobiel datanetwerk niet zichtbaar verdwenen ? AJLA iPhone algemeen 12 01-03-12 21:52
Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 hgruijters iTunes 31 27-08-10 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.