//

Itunes crasht steeds tijdens inloggen itunes account Windows 8.1

Itunes crasht steeds tijdens inloggen itunes account Windows 8.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. Ik heb een vraagje over het steeds crashen van Itunes op mijn Windows 8.1 laptop als ik gevraagd word om in te loggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-12-13, 18:23
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard Itunes crasht steeds tijdens inloggen itunes account Windows 8.1

Hallo mensen.
Ik heb een vraagje over het steeds crashen van Itunes op mijn Windows 8.1 laptop als ik gevraagd word om in te loggen met mijn account. Deze fout heeft alleen de laptop met Windows 8.1 ( staan nog 4 andere laptops op tafel hier )
Heb al vanalles geprobeerd zoals het verwijderen en opnieuw installeren van Itunes. Nu zal er vast iemand zijn die zegt dat ik dan een van de andere laptops moet gebruiken, maar dat word lastig omdat die allemaal voorzien zijn van Itunes waaraan een ander iDevice gekoppeld is. Graag zou ik een evt oplossing voor mijn probleem horen. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-13, 20:35
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Niemand hetzelfde probleem?
  #3  
Oud 21-12-13, 20:55
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Wat een bocht levert intel voortaan in laptops. eerst heb ik een probleem van een steeds wegvallend draadloos signaal. Blijkt aan mijn Wi-Fi adapter te liggen. Nu blijkt na googelen naar mijn probleem de schuld alweer bij een foute driver te liggen voor mijn intel grafische kaart. Na het in apparaatbeheer veranderen naar de microsoft driver kan ik nu probleemloos inloggen bij de itunesstore.


https://discussions.apple.com/thread/5252101?tstart=0
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes app crasht steeds - iPhone Serge Bosman iPhone Apps 2 13-10-13 18:12
Iphone5 crasht tijdens sync met itunes Guest-0510121725 iPhone algemeen 0 05-10-12 11:04
iPhone Configuration Utility 3.5 for Windows crasht (na installatie iTunes 10.7?) XIII iPhone algemeen 3 25-09-12 21:45
Windows: iTunes crasht tijdens herstel van ispw damiongans iTunes 8 23-05-12 08:37
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account V.idunho Archief 2 27-11-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.