//

iTunes wil bepaalde albums niet op iPhone zetten

iTunes wil bepaalde albums niet op iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes al een tijdje niet gebruikt om nieuwe muziek op mijn iPhone te zetten. Nu wil ik graag 4 albums erop gooien, netjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-14, 17:38
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard iTunes wil bepaalde albums niet op iPhone zetten

Ik heb iTunes al een tijdje niet gebruikt om nieuwe muziek op mijn iPhone te zetten.
Nu wil ik graag 4 albums erop gooien, netjes geïmporteerd en alles, synchroniseren, maar ik krijg het er maar niet op! Heb echt alles al nagekeken maar ik kan het maar niet vinden
Als ik onder het tabje Op deze iPhone kijk, dan zie ik dat de desbetreffende albums die er niet op willen zo uit zien:



Iemand die weet wat hier aan de hand is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 22:25
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Is de iTunes bibliotheek door jou aan gemaakt of door iemand anders, dus onder een ander account? Als dat zo is dan gaat het je niet lukken ivm rechten. Dat heb je ook met iPhoto als meerdere gebruikers dezelfde bibliotheek gebruiken dan kan alleen diegene die de bibliotheek heeft aan gemaakt de foto's op zijn iDevice zetten.
  #3  
Oud 11-01-14, 03:39
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bij mij zat het probleem in de resolutie van de muziek. iTunes kan 24 Bit aan, de iDevices niet. Een beetje communicatie van iTunes i.v.v. een foutmelding zou welkom zijn. Soms zoek je je suf...
  #4  
Oud 11-01-14, 10:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Knap gevonden
  #5  
Oud 11-01-14, 19:34
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Het rare is dus dat hij het altijd gedaan heeft en opeens niet meer.
Ik heb mijn iPhone gebackupt en hersteld. Nu doet hij het weer iig bedankt voor het meedenken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's van iphone op pc zetten, gebeurt in datum-mapjes, ik wil dat niet iLillie Muziek, foto & video 2 17-06-12 21:44
muziek op iphone zetten lukt niet (bepaalde bestanden) glenn36 Muziek, foto & video 3 09-05-12 12:14
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 01:56
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? andre-nl Muziek, foto & video 8 16-06-08 14:57
Muziek: itunes wil geen muziek op iphone zetten. timmeh Muziek, foto & video 0 24-05-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.