//

muziek op Itunes via Extern Hardeschijf!

muziek op Itunes via Extern Hardeschijf! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Ik heb een externe hardschijft en daarop staat me muziek geindexeerd. Alles wat ik aan muziek heb zette ik eerst op de externe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-14, 23:58
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard muziek op Itunes via Extern Hardeschijf!

Beste mensen.

Ik heb een externe hardschijft en daarop staat me muziek geindexeerd.
Alles wat ik aan muziek heb zette ik eerst op de externe hardeschijf en trok het van de externe schijf naar de playlist in itunes.
nou was ik het zat om elke keer me externe hardschijf aan te sluiten op me laptop zodat ik nieuwe nummer op kan zetten en daarna naar de itunes te slepen.
Dus heb ik sinds vandaag een internet modem met een usb aansluiting.ik kan op de internet modem een externe hardschijf op zetten en kan ik via netwerk verbinding maken met de schijf.

Goed nu komt het probleem!

Als ik nu Itunes open en ik tik een nummer uit de playlist dan kan het nummer niet vinden (logisch) omdat de broncode niet meer klopt.
Nou is mijn vraag. is er een optie om de broncode van alle nummers in 1 keer veranderen?


thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-14, 00:59
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Is het een idee om alle muziek te verwijderen uit je iTunes > Muziek en daarna alles opnieuw laten indexeren door alle muziek naar "Automatisch toevoegen aan iTunes" te verplaatsen??
Zodoende komt alles weer in "Muziek" in de iTunes programma met de juiste pad vermelding.
Enige wat je nog rest, is om opnieuw te syncen met je idevice.
  #3  
Oud 14-01-14, 19:36
kadim_nr1 kadim_nr1 is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Is het een idee om alle muziek te verwijderen uit je iTunes > Muziek en daarna alles opnieuw laten indexeren door alle muziek naar "Automatisch toevoegen aan iTunes" te verplaatsen??
Zodoende komt alles weer in "Muziek" in de iTunes programma met de juiste pad vermelding.
Enige wat je nog rest, is om opnieuw te syncen met je idevice.
dat zou wel kunnen ja en dat is best een goed idee.alleen ik heb best wel wat muziek op staan en ik heb ook best veel nummer die ik niet geselecteerd heb maar wel op itunes staat.dus als ik alle muziek weer terug zet dan moet ik weer opnieuw alles "deselecteren"
  #4  
Oud 14-01-14, 19:51
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik hoor je, ja.. Ik heb gelukkig nog genoeg ruimte op mijn telefoon. Maar in zo een geval zou ik 2 playlists aanmaken, 1 voor sync en 1 voor niet-sync.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beoordeling van Mp3-hardeschijf (W7) wordt niet meegenomen in Itunes Hagro iTunes 0 15-01-12 16:11
Nieuw hardeschijf - itunes Cooltennis iPad algemeen 8 21-08-11 18:45
Windows: Itunes kan muziek niet lezen van hardeschijf Sildehaan iTunes 0 29-07-10 16:26
Hardeschijf Wireless, winter200 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-05-10 19:32
Systeem hardeschijf knaapjen Jailbreak apps en thema's 4 09-01-09 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.