//

Update ios naar iphone4 afgebroken

Update ios naar iphone4 afgebroken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na tijden eindelijk m'n iphone 4 willen updaten naar ios 7. Mijn geheugen zit vrij vol, en moet 3,7 gig vrij hebben om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-14, 23:02
Patman71's schermafbeelding
Patman71 Patman71 is offline
• iOS 8.4
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Bij mij in de straat
Berichten: 51
Standaard Update ios naar iphone4 afgebroken

Hallo,

Na tijden eindelijk m'n iphone 4 willen updaten naar ios 7. Mijn geheugen zit vrij vol, en moet 3,7 gig vrij hebben om de update via Wi-Fi te doen. Dus aan itunes hangen. Backup gemaakt, update gestart. Is het bijna klaar, foutmelding; een onbekende foutmelding 6 iphone bleef op het update streepje staan, kan niks meer doen.

Wat een ellende nu herstellen hopen dat het na het terugzetten van de reservecopy wel lukt

Iemand een idee wat die foutmelding 6 betekend? Het is de laatste versie van itunes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2014 om 23:03 ----------

Het vreemde is na het herstellen, staat ios 7 er gewoon op....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2014 om 23:35 ----------

Na herstel en opstart staat ios 7 er op. Alle foto's en video's staan er nog gewoon op. Alle niet standaard apps zijn verwijderd, echter is itunes ze nu 1 voor 1 aan het terugzetten, ook de apps die ik handmatig had verwijderd van m'n iphone...

So far so good...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-14, 03:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

- Als je updatet met iTunes heb je geen 3,7GB vrije ruimte nodig
- Error 6 komt meestal doordat je een firewall o.i.d. aan hebt staan
- Als je herstelt wordt altijd de meest recente iOS-versie voor jouw apparaat teruggezet
- Als je reservekopie wordt teruggezet, zullen de laatste sync-gegevens die iTunes kent worden gebruikt (dus óók apps die je destijds nog had)
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 16-03-14, 15:15
Patman71's schermafbeelding
Patman71 Patman71 is offline
• iOS 8.4
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Bij mij in de straat
Berichten: 51
Standaard

Pfff, weer een IOS update en ik loop er weer tegenaan. Sorry hoor, maar iTunes is echt een kodt programma! Krijg na het synchen en reservekopy maken de melding dat er dingen opstaan die nog niet in itunes zijn overgezet??? WTF!! Ik synch toch net alles?? Ook een film in de bib gezet, MP4, kan ik afspelen in itunes, maar kan em niet overzetten naar de ipad. Krijg alleen een melding dat het niet kan en zo is, verder niks. Misschien zou het handig zijn als er komt te staan waarom?? of wat ik eventueel moet doen??

Nog zoiets; kan niet overzetten omdat je 800 mb teveel op je iphone hebt staan. WTF!!!

Echt, SCHIJT programma!!!

Ik zit er steeds vaker aan te denken om alles lekker weg te doen en aan de Android te gaan!!

Laatst gewijzigd door Patman71; 16-03-14 om 15:30.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3194 iphone4 update 4.3.5 naar 5.1.1 fred20v Jailbreak 16 29-05-12 12:46
iPhone: Geen service na update iphone4 naar ios 5.1 WetFox Jailbreak 3 16-03-12 11:04
Agenda na update Iphone4 naar IOS 5 incompleet guitargeek3 iPhone algemeen 2 03-11-11 13:46
Update 4.3 afgebroken met error 1602 sinterklaasje iPhone algemeen 2 15-03-11 12:43
iPhone: Iphone4 4.1 update naar 4.2.1 Ramo Jailbreak 8 01-01-11 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.