//

Itunes match loopt niet door de 3 stappen

Itunes match loopt niet door de 3 stappen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb een bibliotheek van 10000 nummers en deze heb ik met match nu ook allemaal in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-05-14, 15:15
jeroenpotze jeroenpotze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Exclamation Itunes match loopt niet door de 3 stappen

ik loop tegen het volgende probleem aan.
Ik heb een bibliotheek van 10000 nummers en deze heb ik met match nu ook allemaal in de cloud. Dit duurde een eeuwigheid gezien hij de stap 1 al meer dan 24 uur over heeft gedaan en ik heb proces meerdere malen opnieuw heb gestart. Nu heb ik weer een paar albums in de bibliotheek gezet en nu is hij automatisch het itunes match process weer gestart maar hij hangt nu al dagen vast op stap 1, de voortgangsbalk is op 3 pixels na helemaal vol.

Ik heb natuurlijk al gegoogled naar dit probleem en vind gigantisch veel mensen die bij apple discussions er over klagen maar er blijkt geen duidelijk antwoord op te zijn. er zijn veel mensen die non-stop het process stoppen en weer verder laten gaan, ook veel die de bibliotheek verwijderen en compleet alles opnieuw in itunes zetten. Dit vind ik onacceptabel.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben of wel een goede oplossing weten?

Alvast hartelijk bedankt voor je reactie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-14, 00:54
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Heb dit irritante probleem soms ook maar ik kan het meestal oplosses door me eerst in iTunes bij imatch af te melden en daarna weer aan te melden, niet echt een mooie oplossing maar het werkte tot dusver wel bij me. Ik heb bijna 20.000 nummers dus begrijp des te meer je probleem.
  #3  
Oud 27-06-14, 15:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Na 2 dagen ging stap 3 wel verder, maar alleen de via iTunes gekochte muziek is zichtbaar op mijn Atv3. Tot nu toe doet Match dus niets...

OK, probleem opgelost. Even onlogisch als eenvoudig: uitloggen van de Store op de Pc en de Atv en na inloggen staat alles op z'n plek!

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 28-06-14 om 14:11.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overzetten mp3's lukt niet door het aanstaan van Itunes match vicero iPhone algemeen 1 04-02-14 03:55
Mac OS X: iTunes match aankopen met Itunes kaart werkt niet. SanderBrabant iTunes 2 29-10-13 22:37
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27
Mac OS X: itunes loopt niet door met firmware install Barney1 iTunes 4 11-05-11 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.