//

Het originele bestand wordt niet teruggevonden in iTunes

Het originele bestand wordt niet teruggevonden in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Mac en wil mijn iTunes bibliotheek overzetten van mijn Windows pc naar mijn Mac. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-14, 18:00
Applefan1 Applefan1 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard Het originele bestand wordt niet teruggevonden in iTunes

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Mac en wil mijn iTunes bibliotheek overzetten van mijn Windows pc naar mijn Mac.

Ik heb dit gedaan door het mapje "iTunes" op mijn Windows pc te kopiëren naar een externe harde schijf en mijn muziek via deze schijf op mijn Mac te zetten.

Dit is gelukt en waneer ik iTunes open staan al mijn liedjes in mijn iTunes bibliotheek maar als ik een liedje selecteer om af te spelen krijg ik een melding dat het originele bestand niet gevonden is en het liedje niet kan worden afgespeeld. Ze zijn nochtans te vinden in mijn Finder.

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik zou graag mijn liedjes kunnen beluisteren in iTunes. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-14, 18:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefan1 Bekijk bericht
Ik heb dit gedaan door het mapje "iTunes" op mijn Windows pc te kopiëren naar een externe harde schijf en mijn muziek via deze schijf op mijn Mac te zetten.
En waarom heb je dat niet gedaan met de Apple Migration Assistant? Dan weet je tenminste zeker dat de iTunes bibliotheek correct en consistent wordt overgezet.
  #3  
Oud 28-08-14, 18:10
Applefan1 Applefan1 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard

Is het nog mogelijk dit te doen met apple migration assistent als je de mac al gebruikt?
  #4  
Oud 28-08-14, 18:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefan1 Bekijk bericht
Is het nog mogelijk dit te doen met apple migration assistent als je de mac al gebruikt?
Dat is inderdaad nog mogelijk. Maar OS X heeft dat al gevraagd toen je de Mac voor de eerste keer hebt opgestart. Hoe dan ook, een Windows iTunes bibliotheek is niet compatibel met OS X.

http://support.apple.com/kb/HT4796?v...L&locale=en_US

Succes gewenst.
  #5  
Oud 28-08-14, 18:34
Applefan1 Applefan1 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de info maar het moet toch mogelijk zijn om liedjes van een windows pc te kopiëren naar een mac om deze dan te beluisteren op iTunes op de mac zonder die migration assistent?
  #6  
Oud 28-08-14, 18:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij hebt geen liedjes gekopieerd of geïmporteerd. Je hebt een Windows iTunes bibliotheek op die Mac gedumpt. De indices kloppen nu niet want die verwijzen nog naar locaties op de Windows PC. En dat is de reden van jouw probleem.

Dat is allemaal nog wel recht te breien met veel geknoei en gehannes. Succes verder.
  #7  
Oud 28-08-14, 20:28
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

iTunes: uw muziek overzetten naar een nieuwe computer
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe zorg ik dat mijn laptop het ispw bestand ziet in iTunes? joyceheessels Jailbreak 1 05-05-14 16:57
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 22:26
ik krij het bestand de iphone niet op killdeer0012 Ringtones en Wallpapers 1 15-07-10 22:45
Iemand een originele sounds.strings bestand? JustinPeters iPhone algemeen 16 04-05-10 13:27
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes BruceSV iTunes 6 09-05-09 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.