//

map itunes verplaatsen en verwijderen

map itunes verplaatsen en verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste en aangenaam iedereen, ik heb net een NAS aangeschaft. Nu wil ik de map itunes naar die map verplaatsen, zodanig mijn bibliotheek niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-14, 20:54
Floriankop Floriankop is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 3
Standaard map itunes verplaatsen en verwijderen

Beste en aangenaam iedereen,

ik heb net een NAS aangeschaft. Nu wil ik de map itunes naar die map verplaatsen, zodanig mijn bibliotheek niet meer op mijn windows computer opgeslagen wordt, maar wel op de NAS. De map itunes mag dus definitief verwijderd worden van mijn pc met windows 8.

ik volg heel het stappenplan om de map te verplaatsen en verwijder vervolgens de map itunes van mijn computer. Doch, elke keer ik itunes open of nieuwe muziek aan itunes toevoeg, installeert de map itunes zich terug automatisch op mijn pc. Ik krijg deze dus blijkbaar op geen enkele manier definitief verwijderd van mijn pc. Bij geavanceerde instellingen in itunes, wordt mijn locatie om muziek op te slaan, ook steeds vanzelf terug gewijzigd naar de oorspronkelijke locatie.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!!
Florian
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-14, 21:14
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Voilà...

Veel plezier d'r mee...

Fixing iTunes when it forgets the hard disk with all your music - Fabrizio (Fritz) Stelluto
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto verplaatsen naar aparte map Herbieferbie iPad Apps 2 02-01-14 19:26
Map annotiation verdwijnt bij zoomen of verplaatsen kaart. konne86 Ontwikkelen voor iOS 1 06-04-13 14:54
Windows: Map 'iTunes Media' verwijderen/leegmaken? bvstrien iTunes 0 17-08-11 14:27
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 21:21
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? actionhost Jailbreak apps en thema's 15 05-05-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.