//

Server bestaat niet - melding

Server bestaat niet - melding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude iMac is gecrasht en was niet meer te repareren. Ik heb hem afgekoppeld en mijn bestanden via Time Machine overgezet naar een nieuwe. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-15, 17:59
JohGHahn JohGHahn is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 10
Standaard Server bestaat niet - melding

Mijn oude iMac is gecrasht en was niet meer te repareren. Ik heb hem afgekoppeld en mijn bestanden via Time Machine overgezet naar een nieuwe. Mijn nieuwe iMac geeft nu als ik mijn iPhone en/of iPad via iTunes sync een foutmelding: Probleem met imac21 (de oude): kan hem niet vinden - nee logisch, hij bestaat niet meer.
Hoe kan ik deze foutmelding waar iTunes op vastloopt kwijtraken (gaat door als ik op OK klik)? Ik kan de bron niet vinden, noch in iTunes nog in mijn nieuwe iMac. Maar ergens moet ik dat foute signaal toch kunnen laten verdwijnen.
dank voor een reactie.
HG
Johan Hahn
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2015-05-23 om 17.50.23.jpg‎ (59,4 KB, 9x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen email meer verzenden, melding de server accepteerd de ontvanger .... niet. edvb iPhone algemeen 6 22-02-13 18:06
Geen verbinding met server of met itunes melding Elmopatricia iTunes 1 08-06-12 18:19
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 22:38
fout melding met server apple driekes iPhone algemeen 3 15-07-10 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.