//

Steeds "Aanmelden bij de iTunes Store"

Steeds "Aanmelden bij de iTunes Store" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Heb net Itunes 12.2 op me werkpc gezet, en kreeg bij het downloaden van een gratis boek/app de vraag of ik me wachtwoord ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-15, 14:41
robtoo robtoo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Steeds "Aanmelden bij de iTunes Store"

Goedemiddag allemaal,

Heb net Itunes 12.2 op me werkpc gezet, en kreeg bij het downloaden van een gratis boek/app de vraag of ik me wachtwoord steeds wilde invoeren of 1x en dan voor 15 minuten niet meer, dus binnen de 15 minuten kun je gewoon downloaden zonder wachtwoord in te vullen. Heb per ongeluk op de optie "Wachtwoord steeds invullen" geklikt Deze vraag nooit eerder gehad, dus zal wel nieuw zijn in Itunes 12.2
Nu is me vraag waar kan ik dit weer uitzetten? Kan het nergens vinden binnen Itunes. Niet in de settings en niet in de account info binnen itunes. Ook met google niks te vinden, of kijk er over heen.
In iOS is het makkelijk te vinden, maar in Itunes even niet.

Weten jullie misschien waar die optie zit om weer te veranderen?

Alvast bedankt.

Gr Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-15, 14:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robtoo Bekijk bericht
Weten jullie misschien waar die optie zit om weer te veranderen?
In de Store instellingen:

  #3  
Oud 03-07-15, 14:51
robtoo robtoo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Super! Dankjewel! Ik was niet ingelogd toen ik de settings aan het bekijken was, dus dan is het grey out en was het me niet opgevallen/er over heen gekeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app "app store" verdwenen, beperkingen "aan" code vergeten? wat nu Fonzy666 iPhone Apps 5 14-10-14 21:50
Hulp bij "Verbinding met iTunes Store mislukt" DennisBeverloo iPhone algemeen 8 12-10-12 20:31
Mac OS X: Locatie map "iTunes Media" veranderd steeds onzenoort iTunes 5 20-05-12 09:44
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.