//

Apple Music vragen

Apple Music vragen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb enkele vragen over Apple Music waar ik nog geen antwoord op vind. 1) Gaat het gratis abonnement van 3 maand in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-15, 15:18
RobbyH2O RobbyH2O is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Standaard Apple Music vragen

Hallo allemaal,

Ik heb enkele vragen over Apple Music waar ik nog geen antwoord op vind.
1) Gaat het gratis abonnement van 3 maand in per 30 juni, dag van de uitrol van Apple Music, of op de dag dat je je er zelf voor inschrijft?
2) Ik las dat Apple Music hetzelfde doet als bij iTunes Match: uploaden van je bibliotheek en dan fouten maakt door albumillustraties te verknoeien of de gekuiste versie online te zetten in plaats van de ongecensureerde tracks. Op zich heb ik daar niet veel problemen mee, maar wel indien ook de eigen ingevulde datavelden van de tracks worden vervangen of gewist. Zo heb ik over de jaren mijn bibliotheek ingebouwd door in "Commentaar" verschillende tags aan te brengen, in BMP ook een cijfer in te geven om de trage liedjes van de up tenmpo liedjes te onderscheiden. Stel dat ik Apple Music neem, ben ik dan die info kwijt als mijn bibliotheek wordt geupload in icloud? Of blijft alles ongewijzigd zolang er maar niets gedownload wordt en vervangen wordt in mijn bibliotheek (bv hogere bitrate liedjes etc.). Is er een manier om te verhinderen dat Itunes atuomatisch uploadt en dan de liedjes op de harde schijf overschrijft?
3) Wordt de hele bibliotheek nu al helemaal geupload ook als je meer dan 25.000 liedjes in de bibliotheek hebt? Of is het dan best te wachten tot september wanneer Apple de limiet verhoogt naar 100.000 liedjes?

4) Stel je speelt een smartplaylist af van icloud. Wordt die dan gesynchorniseerd met de smart playlisti n itunes die is gebaseerd op de liedjes op de harde schijf?

Alvast bedankt voor de antwoorden en tips.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple music, icloud, itunes, itunes match



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple music onbeantwoorde vragen borgqueenx iPhone algemeen 0 30-06-15 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.