//

Itunes verwijdert bestanden

Itunes verwijdert bestanden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie kan mij helpen met het volgende: Als ik mijn iphone sychroniseer met itunes, dan zie ik in itunes niet de films en muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-08, 18:37
robbvld robbvld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard Itunes verwijdert bestanden

Hallo wie kan mij helpen met het volgende:

Als ik mijn iphone sychroniseer met itunes, dan zie ik in itunes niet de films en muziek die ik op de iphone heb staan. (wel geeft hij de beschikbare ruimte aan op me iphone en staan de bestanden er ook nog op)
Echter, wanneer ik er dan nieuwe films/muziek wil zetten in mijn bibliotheek en die naar mijn itunes sleep, zegt itunes:

"alle bestaande nummers en afspeellijsten op de Iphone worden vervangen door nummers en afseellijsten uit uw Itunes bibliotheek...

Mocht ik muziek/fotos op mijn iphone willen zetten, moet ik op 'ok' klikken, echter ben ik alles wat er dan opstaat 'kwijt', is van mijn Iphone af.

Ook moet ik telkens mijn voorkeuren in Itunes aanvinken, bijv; bij films of muziek synchroniseren....

Wie heeft er een oplossing???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 19:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Begrijp ik het goed dat je in iTunes andere muziek hebt staan als op je iPhone?
Hiervoor kun je SharePod gebruiken, daarmee kun je de muziek van je iPhone naar je pc kopiëren.

Ergens in iTunes kun je volgens mij nog wel iets handmatig instellen, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Mogelijk iemand anders?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 20-07-08, 23:38
robbvld robbvld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Begrijp ik het goed dat je in iTunes andere muziek hebt staan als op je iPhone?
Hiervoor kun je SharePod gebruiken, daarmee kun je de muziek van je iPhone naar je pc kopiëren.

Ergens in iTunes kun je volgens mij nog wel iets handmatig instellen, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Mogelijk iemand anders?
In zekere zin....

Mocht ik na bijv. opnieuw opstarten itunes weer starten, dan staat daar in de muziek en videobibliotheek geen bestanden meer.. Echter nog wel op mijn Iphone.. Wanneer ik dan nieuwe bestanden in muziek/video zet en wil synchroniseren, dan geeft hij dus aan dat hij moet overschrijven.. Hierdoor moet ik elke x alles opnieuw erop zetten, ook wanneer ik er maar 1 lied/video op wil zetten...
  #4  
Oud 21-07-08, 18:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ok, kennelijk werkt je iTunes niet goed als ie steeds je muziek en video 'vergeet'. Al geprobeerd alles van iTunes (en evt. QuickTime) te verwijderen en opnieuw te installeren?
  #5  
Oud 23-07-08, 01:23
robbvld robbvld is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ok, kennelijk werkt je iTunes niet goed als ie steeds je muziek en video 'vergeet'. Al geprobeerd alles van iTunes (en evt. QuickTime) te verwijderen en opnieuw te installeren?
Helaas werkt dat ook niet, heb je tip opgevolgd...
Ik ben wel een stap dichterbij...
Mijn map 'muziek' is uit mijn start menu, (ja heb het verplaatst maar dat schijnt dus niet te kunnen) en waarschijnlijk heeft het daarmee te maken..

Maar goed, het probleem is dus niet opgelost maar verplaatst....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MediaMonkey verwijdert geen dubbele bestanden. amsterdam2226 Desktop-applicaties 0 10-03-11 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.