//

Win XP: Internet Explorer favorieten syncen niet

Win XP: Internet Explorer favorieten syncen niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een nieuwe iPhone geunlocked in 1.1.1. Ging prima allemaal! Als ik nu sync met de nieuwste iTunes gaat alles prima naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-07, 14:27
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard Win XP: Internet Explorer favorieten syncen niet (solved!)

Ik heb gisteren een nieuwe iPhone geunlocked in 1.1.1. Ging prima allemaal!
Als ik nu sync met de nieuwste iTunes gaat alles prima naar de iPhone: Kalender, contactpersonen, muziek, videos, alleen ik krijg met geen mogelijkheid de internet explorer favorieten in de bookmarks op de iPhone. Ik heb alle opties in iTunes geprobeerd, maar helaas.
De service Apple Mobile Device draait ook gewoon goed.
Zit er misschien een illegale URL tussen de favorieten waar de iPhone niet mee overweg kan?

Kent iemand dit probleem? Ik sync hem met een XP SP2 PC met IE 7 en iTunes 7.4.3.

Alvast bedankt!

Update 1:
Hmm, ik zie nu dat iTunes van de "favorites" gebruik wil maken en niet van de map "favorieten" onder c:\instellingen=>gebruikers=>... Is het te wijzigen dat iTunes uit de map "favorieten" leest i.p.v. "favorites"?

Update 2:
Ik heb in de windows registry de locatie voor de favorieten/bookmarks gewijzigd naar de map favorites. Nu synct iTunes de favorieten prima en ik zie ze ook in de internet explorer. Natuurlijk wel even de huidige favorieten naar de map favorites kopieren...
Ik heb dit gedaan n.a.v. een berichtje in een ander forum. Zie bijgesloten bestand.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: txt locatie favorieten wijzigen.txt‎ (455 Bytes, 6x gelezen)

Laatst gewijzigd door Fresh; 31-10-07 om 16:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-08, 22:53
sven2000 sven2000 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: dsfsdfgfdsgfdg
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sven2000
Standaard Re:

Ik snap niet goed welke map ik dan moet aanmaken. Waar zoekt iTunes en hoe weet je dat?

Ik heb in het registry gezocht, maar daar staat gewoon te vaak iTunes in om er chocola van te kunnen maken.

Dit is mijn IE map:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Favorieten

update: drie dagen verder, geen aandacht meer aan besteed, maar vandaag vraagt hij in 1 keer om ze te syncen. ok, dus opgelost

Laatst gewijzigd door sven2000; 21-07-08 om 15:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Birdieman1 Desktop-applicaties 9 30-05-10 22:18
Windows: Machtiging na update Win naar Win 7 Brum iTunes 1 15-03-10 02:01
Mac OS X: Iphone syncen met 2 itunes ( Win & Mac ) Stephan0501 iTunes 5 05-02-10 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.