//

i-Tunes onder Windows 2000 Prof

i-Tunes onder Windows 2000 Prof discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Trachte vanmiddag i-Tunes 7.7 te installeren en kreeg de melding dat deze niet geschikt was voor deze Windows versie. Is er een andere versie of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-08, 16:21
i-HKA i-HKA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard i-Tunes onder Windows 2000 Prof

Trachte vanmiddag i-Tunes 7.7 te installeren en kreeg de melding dat deze niet geschikt was voor deze Windows versie.
Is er een andere versie of optie beschikbaar van i-Tunes die (nog) wel onder W2K werkt en waarmee ik ook de activatie van de i-Phone 3G kan doorvoeren.

Zit er bepaald niet op te wachten om een nieuwere versie van Windows te installeren aangezien de zaak nu stabiel werkt en er niet aan moet denken dat hele proces nog eens te moeten meemaken.
Alvast dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-08, 16:47
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Apple - Support - Downloads - iTunes 7.3.2 for Windows 2000

Dat is de laatste versie voor 2000 gebruikers.

Ben bang dat je pech hebt, heb je geen andere pc/laptop in huis met XP of vista?
  #3  
Oud 22-07-08, 18:33
i-HKA i-HKA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Dank voor je reactie.
Heb het inmiddels geinstalleerd en werkt.
Alles lijkt oké maar niet heus.
Nu krijg ik de melding als ik de i-Phone aansluit dat hij nieuwe hardware gevonden heeft en geef vervolgens de instructie om dat te installeren. Dat probeer ik maar krijg de melding kan het bestand niet vinden dan volgen er een paar opties die ik allemaal al geprobeerd heb.
Welk bestand zoekt ie dan en waar kan ik een dergelijk installatiebestand vandaan halen als het niet op disk staat?
  #4  
Oud 22-07-08, 19:15
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

tsja, die oude versie heeft geen iphone drivers aan boord (pas vanaf 7.5 volgens mij)

Lijkt erop dat geen iphone aan kunt sluiten op win2000
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 19:23
iPhone: Bootrom controleren onder windows? Joostg Jailbreak 1 19-10-09 20:26
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.