//

Probleem registreren computer voor MobileMe

Probleem registreren computer voor MobileMe discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was het internet al aan het afzoeken naar mensen die hetzelfde probleem hebben als ik, maar zonder succes. Dus ik heb me hier maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-08, 16:13
Barbarian Barbarian is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard Probleem registreren computer voor MobileMe

Ik was het internet al aan het afzoeken naar mensen die hetzelfde probleem hebben als ik, maar zonder succes. Dus ik heb me hier maar geregistreerd en leg mijn probleem voor. Misschien dat jullie er iets mee kunnen.

Ik wil sync activeren in de instellingen van MobileMe op mijn Macbook. Maar zodra ik op het vinkje klik zegt hij "Computer registreren..." wat na een paar minuten ook weer verdwijnt. Ook het vinkje is weer weg.
Ook via 'geavanceerd' proberen mijn computer te registreren is niet mogelijk. Wederom geeft hij aan dat hij de computer registreerd, maar dit lijkt wel oneindig door te blijven gaan zonder resultaat.

Hebben jullie een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb overigens een trail account die nog 66 dagen geldig is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daar het probleem ligt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone registreren via computer werkt niet solange iPhone algemeen 15 28-06-10 17:12
Probleem met registreren 4.0 iTunes dringend hulp nodig! JJthefamous iTunes 6 20-06-10 11:17
Mobileme sync naar iCal probleem checknl iTunes 0 26-03-10 11:08
Probleem MobileMe en outlook DutchSecret iTunes 1 08-05-09 15:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.