//

3G sync US account met NL's toestel

3G sync US account met NL's toestel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een aantal keer gezocht maar kon niks vinden dus....mijn eerste post: Mijn 3G iphone wordt volgende week geleeverd en ik moet hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-08, 09:52
texas gold texas gold is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard 3G sync US account met NL's toestel

Ik heb al een aantal keer gezocht maar kon niks vinden dus....mijn eerste post:

Mijn 3G iphone wordt volgende week geleeverd en ik moet hem sync-en met mijn itunes.

Mijn itunes account thuis op mijn mac is een US account. Ik heb een US address en credit card.

Mijn toestel wordt een NL's van T-mobile.

Als ik mijn nieuwe telefoon wil sync-en met mijn US account zal ik dan niet de fout melding krijgen dat ik slechts mijn apps (onder andere) in de NL's winkel mag kopen/sync-en?

Moet ik omschakelen naar een NL's itunes account om mijn 3G te registeren, sync-en en enz?

Als ik dat doe, kan ik nog steeds terug naar de US itunes winkel om apps te kopen?

Bedankt voor het advies!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 21:41
iPhone: iTunes Sync verknalde m'n hele toestel... lorre851 Jailbreak 0 08-09-10 19:44
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18
Sync met Echange account op zaak Brum iTunes 18 25-09-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.