//

probleem; coverflow

probleem; coverflow discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Schiet me maar lek als het via de zoekfunctie te vinden is, ik kan het niet vinden! Tot vanochtend had ik 4gig aan muziek op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-08, 17:28
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard probleem; coverflow

Schiet me maar lek als het via de zoekfunctie te vinden is, ik kan het niet vinden!

Tot vanochtend had ik 4gig aan muziek op mijn Iphone staan incl. de bijbehorende covers. Tot zover geen probleem, die werden allemaal perfect weergegeven op de Iphone. Nu heb ik vandaag nog eens 2Gig toegevoegd, eveneens met bijbehorende covers. Wat gebeurt er nu?!

Opeens zijn covers van sommige van de "oude" muziek ineens vervangen door andere covers. Dit alleen in coverflow! Als ik een nummer selecteer en afspeel op de Iphone, wordt bij het nummer wel de goede cover weergegeven!
Een heleboel covers zijn dus in coverflow door elkaar gegooid, onderschrift is wel goed, de naam van de cd en artiest zeg maar!

Als ik in Itunes kijk, zit alles er goed in! Via info zijn de goede bijbehorende covers te zien.

Gekker is het overigens ook nog, dat wanneer ik mijn Iphone aan/uit zet voor sommige cd's het probleem weer is opgelost, en bij andere die goed waren er ineens weer een andere cover bijzit.. Wisselt dus bij elke keer aan/uit zetten!
Ik vind het maar een vaag probleem, en kom er niet uit! Blijf opnieuw plaatjes aanpassen en synchen, maar de Iphone blijft ze door elkaar gooien!

WIE O WIE?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 19:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Welke versie van iTunes gebruik je. De laatste versie is 7.7
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 30-07-08, 22:38
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Ik gebruik inderdaad de volgens mij nieuwste versie van Itunes, 7.7

Tot nog toe geen problemen mee gehad, echter gooit ie nu alle covers door elkaar! Weet ook niet of het aan Itunes ligt, of aan mijn Iphone? Aangezien alles in Itunes wel klopt. Echter na synchroniseren worden er een hoop covers door elkaar gegooid op mijn Iphone (1.1.4). Raar genoeg verschijnt bij het afspelen van een nummer wel de goede cover in het scherm, echter in Coverflow niet..
  #4  
Oud 31-07-08, 18:27
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Kennelijk ben ik de enige die dit probleem ooit gehad heeft?! Heb alles nog eens opnieuw gedaan, maar weer andere cd's hebben de verkeerde cover in coverflow.. Helemaal niemand?!
  #5  
Oud 01-08-08, 15:00
Calinero's schermafbeelding
Calinero Calinero is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb het zelfde probleem gehad, plotseling stonden mijn UB40 nummers onder de hoes van Led zeppelin, toevallig was de titel van beide albums "the best of", ik heb bij de nummers van beide in het tabblad "info" de velden zo volledig mogelijk ingevuld, dus ook album-artiest, toen was het verholpen, probeer dat eens, miscchien help't

Laatst gewijzigd door Calinero; 01-08-08 om 15:02.
  #6  
Oud 01-08-08, 18:25
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Niet zozeer dat de nummers ergens anders ondergebracht worden, echter de covers worden bij het verkeerde album gegooid.. (en wel wordt de goede albumnaam weergegeven). Terwijl in Itunes zelf alles goed staat..

Maar in ieder geval ga ik het eens proberen! Misschien eens iets veranderen in de naam van het album, of artiest.. Kijken of het helpt.
Bedankt voor je tip in ieder geval!

(mocht er nog iemand zo'n goede tip hebben, hoor ik het graag!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Coverflow probleem patrickronaldo iPhone algemeen 0 09-05-11 15:20
coverflow ipad played iPad algemeen 2 10-11-10 10:43
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
Windows: Coverflow iTunes 8 Yash100 iTunes 11 15-11-08 13:09
Probleem coverflow en foto's aut. aangepast opgelost!!! celik Muziek, foto & video 2 04-03-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.