//

Bookmarks syncen met iTunes: vraagje

Bookmarks syncen met iTunes: vraagje discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Ik heb tijdens de eerste sync mijn IE bookmarks overgenomen. Sinsdien heb ik altijd geweigerd wanneer de "wilt u uw bookmarks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-08, 22:12
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard Bookmarks syncen met iTunes: vraagje

Ik heb een vraagje. Ik heb tijdens de eerste sync mijn IE bookmarks overgenomen. Sinsdien heb ik altijd geweigerd wanneer de "wilt u uw bookmarks syncen" vraag kwam. Destijds heb ik nl. veel meer bookmarks op de iPhone gezet.

Nou vroeg ik mij af; als ik die bookmarks nu weer sync als er naar gevraagd wordt, worden dan mijn IE favorieten aangevuld? Of zal mijn iPhone weer 'leeg' gemaakt worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-08, 22:55
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Wie o wie weet dit? Wie synct zijn bookmarks ??
  #3  
Oud 08-08-08, 13:27
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Tis een simpel vraagje ..
er hangen hier 24.000 leden rond, en ik kan me niet voorstellen dat niemand it niet weet..
  #4  
Oud 09-08-08, 19:30
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ok, nadat mn tel weer gecrasht is heb ik de gok maar genomen.. Ik weet wat het doet, thanx..

Hier mag een slot op..
  #5  
Oud 10-08-08, 14:46
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Gokje: Alleen de actuele bookmarks/favorieten worden overgezet en de 'oude' ben je kwijt? Net als met muziek, foto's, enz.?

Hoewel je hier op het forum geen antwoord kreeg op je vraag (kennelijk wist niemand het?), kun jij misschien toch duidelijkheid verschaffen aan anderen
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 11-08-08, 01:21
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Als daar behoefte aan is?

Check dan ook eff de bijlage..


Als je die bij 1. selecteert wordt je bij het syncen gevraagd of je de bookmarks wilt synchroniseren (ik krijg een pop-up, waarschijnlijk omdat ik bij 'voorkeuren' -> 'Waarschuwen als een of meer van uw gegevens op deze computer wordt gewijzigd').

Zodra je hiermee akkoord gaat, zullen je favorieten in IE worden vervangen door de bladwijzers van je iPhone.


Als je die bij 2. aanvinkt, zullen de bladwijzers op je iPhone worden vervangen door de bladwijzers van je IE. (Zoals er daar onderstreept staat).


Ik heb hier louter overheen gelezen. Waarom is dit handig? Stel je iPhone crasht en je hebt je bladwijzers niet geback-upt, maar ze staan wel op in IE, dan vink je nummer 2 aan, zodat alles weer terugkomt.

(Je hoeft hiervoor niet de lange back-up procedure te volgen, omdat dit tijdens het syncen gebeurd).

Tevreden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bookmarks.JPG‎ (50,7 KB, 28x gelezen)
  #7  
Oud 10-10-08, 21:57
lip lip is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard huh

mischien domme vraag maar ik zie bladwijzer syncen niet meer staan in me tel bij info :S
wel staat er mobile me maja moet je creditcard voor hebben en die heb ik niet weet iemand een oplossing ?
\


grtz lip

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art Bekijk bericht
Als daar behoefte aan is?

Check dan ook eff de bijlage..


Als je die bij 1. selecteert wordt je bij het syncen gevraagd of je de bookmarks wilt synchroniseren (ik krijg een pop-up, waarschijnlijk omdat ik bij 'voorkeuren' -> 'Waarschuwen als een of meer van uw gegevens op deze computer wordt gewijzigd').

Zodra je hiermee akkoord gaat, zullen je favorieten in IE worden vervangen door de bladwijzers van je iPhone.


Als je die bij 2. aanvinkt, zullen de bladwijzers op je iPhone worden vervangen door de bladwijzers van je IE. (Zoals er daar onderstreept staat).


Ik heb hier louter overheen gelezen. Waarom is dit handig? Stel je iPhone crasht en je hebt je bladwijzers niet geback-upt, maar ze staan wel op in IE, dan vink je nummer 2 aan, zodat alles weer terugkomt.

(Je hoeft hiervoor niet de lange back-up procedure te volgen, omdat dit tijdens het syncen gebeurd).

Tevreden?
Reageren

Labels
bookmarks, itunes, synchronisatie, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met syncen via itunes Ca$hMonnie iTunes 0 23-08-10 21:07
iTunes sync verandert volgorde bookmarks IE 8 TB1975 iTunes 0 22-08-10 14:18
Syncen met itunes mislukt AnitaB Archief 2 15-07-09 23:30
contacts, calender en bookmarks syncen niet isanderr0 iTunes 1 10-02-08 23:17
syncen bookmarks? rikkie123 iTunes 5 26-10-07 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.