//

Muziek op/af iPhone per nummer/album niet mogelijk

Muziek op/af iPhone per nummer/album niet mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: Ik kan alleen muziek aan m'n iPhone toevoegen/verwijderen door eerst alle muziek eraf te halen (in iTunes betreffende map uitvinken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-08, 12:43
Thunderburt Thunderburt is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Question Muziek op/af iPhone per nummer/album niet mogelijk

Ik heb het volgende probleem:

Ik kan alleen muziek aan m'n iPhone toevoegen/verwijderen door eerst alle muziek eraf te halen (in iTunes betreffende map uitvinken en dan synchroniseren) en er dan alles in 1 keer weer terug op te zetten. Het slechts gedeeltelijk aanpassen van de bibliotheek, bijvoorbeeld door er 1 album aan toe te voegen, lukt dus niet. Als ik dat probeer verschijnt na 'n paar minuten het zwarte scherm met het appeltje en daarna het springboard; de muziekbibliotheek op m'n iPhone is dan ongewijzigd.
De eerstgenoemde werkwijze werkt wel maar is erg tijdrovend omdat ik steeds moet wachten tot de ca. 12 GB aan muziek zijn overgeheveld...

Suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-08, 14:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je kan op je iPhone in iTunes het 3de hokje aanvinken zodat je handmatig muziek erop kan zetten.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 06-08-08, 15:28
Thunderburt Thunderburt is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard

OK, zal ik straks proberen. Maar even voor de duidelijkheid: normaal gesproken moet het toch ook werken zoals ik in eerste instantie probeerde (playlist in iTunes aanpassen en dan synchroniseren), toch?
  #4  
Oud 06-08-08, 15:29
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat zou inderdaad moete werken, ik doe het ook zo.
  #5  
Oud 06-08-08, 15:35
Thunderburt Thunderburt is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard

Hm, vreemd. Dacht eerst nog dat ik teveel informatie (muziek) in 1 keer wilde uitwisselen maar zelfs als ik de playlist maar met 1 album uitbreid en dan synchroniseer looptie al vast... Je ziet 't aankomen: tijdens synchroniseren heeft de tekst "annuleren" op de iPhone toch zo'n Knightrider-effect? Dat stopt op een gegeven moment en dan gaatie op zwart...
  #6  
Oud 06-08-08, 15:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Misschien toch maar even herstellen ...
  #7  
Oud 11-08-08, 12:32
Thunderburt Thunderburt is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard

Over herstellen: wat gebeurt er eigenlijk precies als ik in iTunes op "herstellen" druk? En wat houdt het resetten van het synchronisatie proces in (uit Wiki: Selecteer de Sync tab en kies "Reset sync history")? Is dat hetzelfde?

Voor de duidelijkheid: heb m'n iPhone gekregen in ge-jailbreak-te, unlock-te en geactiveerde staat en ben nog nooit zelf in de weer geweest met programma's om dit zelf te doen. Gezien de problemen die sommige mensen hierbij ervaren hou ik dat liefst zo in het kader van "if it ain't broke, don't try to fix it"... Zo heb iuk gedacht dat upgraden naar iTunes 7.7 mijn problemen mss ook zou oplossen maar als ik dan weer wat berichten op 't forum lees ben ik toch huiverig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Album niet herkend als 1 album Maurice013 iTunes 12 10-03-11 12:41
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 13:13
Muziek: Album verschillende muziek dying Muziek, foto & video 0 18-03-10 14:55
Windows: Muziek op volgorde zoals album is Ronaldnet iTunes 6 18-11-09 09:03
TIP: Iphone muziek functie: snel door nummer spoelen MP3-junky Muziek, foto & video 7 27-11-08 12:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.